Ik heb deze serie nu een aantal keren bekeken en ik kan helaas niet ingaan op alle details van je foto's. Helaas heb ik zelf nog niet zoveel kennis en sta met fotograferen nog in de kinderschoenen. Het commentaar wat ik je geef komt dat niet uit mijn fotografie, maar uit mijn New York hart
#!1.Times Square zoals ik het jaren achter elkaar heb gezien. Deze foto geeft het "echte" beeld van New York goed weer. Op de achtergrond het felle Times Square, op de voorgrond de rauwe weg, afgereden kruispunten met bijbehorende duisternis in de hoeken. Een perfecte weergave van het Times Square zoals het er eigenlijk gewoon uitziet.
#2. Een echte straatfoto van New York. Toch kun je aan de foto niet echt zien dat hij in New York is geschoten. Iets meer diepgang in de foto had had wel gemogen.
#3. Ook deze foto kan het I

NY gevoel niet bij me oproepen. Net zoals bij foto 2 kan deze foto in iedere willekeurige stad zijn geschoten. Het enige waar je echte NY kenmerken zijn de zwarte Lincoln Towncar en Yellow Cab op de achtergrond. Maar deze auto's zullen van niet veel mensen de aandacht trekken en een directe link met NY zijn.
#4. Echte straat foto, verder geen commentaar.
#5. Sterke straatfoto. Inderdaad jammer van die man die nét je foto binnen komt waaien. Maar dat heb je op moment van schieten wellicht niet in de gaten gehad
#6. Het idee achter de foto is leuk in interessant, Kleuren zijn goed en het rooster komt goed naar voren waardoor de foto een rauwe look krijgt, maar toch kan deze plaat me niet raken.
#7. Wederom is het idee achter de foto leuk. Maar persoonlijk zou ik ik er niet voor kiezen om deze foto op deze locatie te maken.
De luifel van het gebouw heeft een té grote invloed op deze foto

.
#8. Niet de mooiste foto uit de serie, maar geeft wel een mooi overzicht de diepgang van de straten in NY.
#9. Mooie kleuren, kijkt lekker weg. Het is alleen gissen waar deze foto precies is gemaakt. Maar ik vermoed op 42nd street
#10. Goed gelukte foto. Het schieten van een mooie metroplaat is vrij lastig omdat de stations niet bijster goed verlicht zijn
#11. Nette foto die het "straatbeeld" van NY goed weergeeft. Toch zou ik ervoor kiezen om deze foto nog "voller" te krijgen

. Wanneer je met de spits op dit station gaat staan heb je kans om een echte volle metroplaat te krijgen

Al met al een nette foto
#12. Deze foto kan me niet raken. Wellicht had je deze foto niet erbij moeten plaatsen omdat het gewoon heel moeilijk is om
A. Een mooie foto van dit punt te maken. En dan moet je met name denken aan de toeristen die overal rond dat beeld dansen en een foto willen maken.
B. Deze arend gewoonweg té vaak is gefotografeerd en iedereen deze arend en het gebouw op de achtergrond erbij wil hebben.

Kleuren heb ik verder niet op aan te merken, maar de foto is in tegenstelling tot veel andere foto's van je serie niet uniek