Beste mede Tweakers,
Ik heb afgelopen zomer vakantie (al een tijdje terug dus
) een PS3 aangeschaft om op mijn Samsung Syncmaster 226BW te gebruiken (doormiddel van een HDMI >> DVI kabel). Werkt allemaal prima alleen het beeld is zo lelijk bij elk spel zowel blurry als onscherpe kleuren en de hoeken zien er lelijk uit. Ok nu snap ik dat een PS3 geen Anti-aliasing heeft maar toch het ziet er vreselijk uit. Vandaar dat ik me PS3 in een 3 kwart jaar tijd maar 4 keer gebruikt heb ofzo. Ik weet dat de simpelste oplossing is om een HD-Ready of Full-HD tv aan te schaffen. Maar waar ik nu bang voor ben is kan het ook aan mijn PS3 liggen? Want ik hoor meerdere mensen die geen problemen hebben met een Samsung Synmcaster 226BW en hun PS3 of ze letten niet zo op de graphics.
Zelf mijn Samsung Syncmaster 226BW heeft een S-pannel dus dat zit wel goed.
Mijn PS3 is de 80GB versie verder niks mee gebeurd gewoon in de winkel gekocht.
iemand misschien enig op of aanmerking hoe het beter kan, of een bevestiging dat het beeld ook slecht hoort te zijn?
ik wacht vriendelijk af
Met vriendelijke groet,
Eno Lempers
Edit:
PS3 instellingen zijn volledig perfect geconfigureerd, daarmee bedoel ik instellingen standaar op 720p maar ook op 1080p getest etc... en het blijft lelijk bij elk spel.
Spellen getest:
GTA IV
MGS 4 (Metal Gear Solid 4)
SWTFU (Star Wars The Force Unleashed
SR 2 (Saints Row 2)
Ressistance 1 (PS2 spellen zien er nog beter uit dan deze)
Ik heb afgelopen zomer vakantie (al een tijdje terug dus
Zelf mijn Samsung Syncmaster 226BW heeft een S-pannel dus dat zit wel goed.
Mijn PS3 is de 80GB versie verder niks mee gebeurd gewoon in de winkel gekocht.
iemand misschien enig op of aanmerking hoe het beter kan, of een bevestiging dat het beeld ook slecht hoort te zijn?
ik wacht vriendelijk af
Met vriendelijke groet,
Eno Lempers
Edit:
PS3 instellingen zijn volledig perfect geconfigureerd, daarmee bedoel ik instellingen standaar op 720p maar ook op 1080p getest etc... en het blijft lelijk bij elk spel.
Spellen getest:
GTA IV
MGS 4 (Metal Gear Solid 4)
SWTFU (Star Wars The Force Unleashed
SR 2 (Saints Row 2)
Ressistance 1 (PS2 spellen zien er nog beter uit dan deze)
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2009 14:18 ]