Toon posts:

Installatie SB Live Player 5.1 onder win2k??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok, na een eerdere post, heb ik al het engelstalige spul gedownload dat ik kon vinden, maar dacht toch maar eerst met de kale drivers te beginnen.
Soundcard in de machine, opstarten...en de hardwarewizzard weet vervolgens geen drivers te vinden. Niet van de (Nederlandstalige) cd, en ook niet van de gedownloade driversfile. Aparte installatie van die drivers eerst helpt ook niet. Geen geluid :-(
In de device manager blijft de 'Multimedia Audio Controller' maar onder 'Other Devices' staan. Er wordt niets als zijnde Creative herkent.

Er is verder enkel een SCSI kaart aanwezig in de pci sloten.

Weet er iemand raad??

(alvast bedankt)

• d-Frag
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-07 10:26

d-Frag

74% completed

:?

Gewoon specify location bij driver installatie en de directory aangeven waar het juiste Inf bestand staat.

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-03 07:53

Obi

Dat moet inderdaad gewoon werken. Guaranteed. De drivers van Creativ (soundblaster.com) zijn zelfs executeables en doen al het 'werk' voor je.

Trouwens Win2k herkent de Soundblaster zelf ook gewoon (misschien niet met de 5.1 versie hoewel mij het sterk lijkt).

Ik denk dat je nog 's moet checken of je de kaart er wel goed in hebt geduwd, zit 'ie goed doorgedrukt in z'n slot..? Wel een goed slot genomen..? (IRQ probs misschien)...