Goedendag,
Sinds enkele dagen heb ik een linksys WAG200G draadloze router achter mijn speedtouch 546i zitten. De linksys router gebruik ik eigenlijk als switch.
Deze moet gebruikt worden voor zowel draadloos en bekabeld internet.
Als ik mijn computer aan de speedtouch zet valt internet nooit weg. Wel als ik de draadloze router er achter aan sluit.
In het begin heb ik wel gewoon internet, zowel bekabeld en draadloos. Maar na verloop van tijd stopt internet er mee. De dsl modem geeft nog wel gewoon internet aan maar ik krijg op de computers geen internet.
Ik heb het op devolgende manier geprobeerd en geven allen dezelfde problemen:
De bekabelde computer aangesloten op de speedtouch router en en dan de linksys router ook op de speedtouch.
De bekabelde computer op de de linksys en de linksys op de speedtouch.
Kan iemand mij helpen dat internet niet na verloop van tijd weg valt?
Sinds enkele dagen heb ik een linksys WAG200G draadloze router achter mijn speedtouch 546i zitten. De linksys router gebruik ik eigenlijk als switch.
Deze moet gebruikt worden voor zowel draadloos en bekabeld internet.
Als ik mijn computer aan de speedtouch zet valt internet nooit weg. Wel als ik de draadloze router er achter aan sluit.
In het begin heb ik wel gewoon internet, zowel bekabeld en draadloos. Maar na verloop van tijd stopt internet er mee. De dsl modem geeft nog wel gewoon internet aan maar ik krijg op de computers geen internet.
Ik heb het op devolgende manier geprobeerd en geven allen dezelfde problemen:
De bekabelde computer aangesloten op de speedtouch router en en dan de linksys router ook op de speedtouch.
De bekabelde computer op de de linksys en de linksys op de speedtouch.
Kan iemand mij helpen dat internet niet na verloop van tijd weg valt?