Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:53
Ik heb +3 gekregen voor het verkopen van 1 item. Ik vind het zelf een hele eer :P , maar volgens mij is het niet de bedoeling.
Het was zijn bedoeling +2 te beoordelen, maar de eerste keer was het maar +1.
Zou een van jullie dit even recht kunnen trekken?

http://tweakers.net/aanbod/userstats/115469

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:09

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Aangepast. :)

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove
Ja, nu zijn alle drie de punten weg. Dat is ook niet helemaal de bedoeling lijkt mij. Hij wilde mij +2 geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Huh :?
Ik weet toch (bijna) 100% zeker dat ik er 1 verwijderd heb en bij de andere de punten aangepast.. Even kijken of ik nog iets kan terugvinden..
Vaag.. Ik zie nu inderdaad ook dat die verwijderd is terwijl ik bijna zeker weet dat ik die niet verwijderd had maar de punten had aangepast.. Ik zal de gebruiker even een mailtje sturen met de vraag de beoordeling opnieuw te plaatsen.. Excuses.. :)

Ik heb hem zojuist een mailtje gestuurd met de vraag de beoordeling opnieuw te plaatsen.

[ Voor 56% gewijzigd door FlipFluitketel op 24-01-2009 12:09 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove
FlipFluitketel schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 12:01:
Huh :?
Ik weet toch (bijna) 100% zeker dat ik er 1 verwijderd heb en bij de andere de punten aangepast.. Even kijken of ik nog iets kan terugvinden..
Vaag.. Ik zie nu inderdaad ook dat die verwijderd is terwijl ik bijna zeker weet dat ik die niet verwijderd had maar de punten had aangepast.. Ik zal de gebruiker even een mailtje sturen met de vraag de beoordeling opnieuw te plaatsen.. Excuses.. :)
Naja, foutjes gebeuren, bedankt voor alle moeite alvast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Nu klopt het weer. :P

Pagina: 1