Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

GTA 4 Textures zijn zwart

Pagina: 1
Acties:

• _avalanche_
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:22
Mijn GTA4 ziet er uit als onderstaande screenshot. Alleen wat niet in de screenshot te zien is, is dat alles ook nog erg glimt. Daarnaast stopt om de minuut het spel, wordt het beeld zwart, en alles wordt weer geladen, maar het blijft er lelijk uitzien. Ik kan het voor een paar minuten oplossen door de resolutie te veranderen, maar dit werkt maar voor zeer korte duur en soms moet ik de resolutie meerdere malen veranderen.

Afbeeldingslocatie: http://img48.imageshack.us/img48/6475/gta4tb4.jpg

Ik heb al verschillende instellingen geprobeerd, mijn videokaart drivers opnieuw geinstalleerd. Settings wijzigen in de drivers heeft ook geen zin gehad.

Min Configuratie:

Core2Duo e6400
4096 mb (2x geil pc6400 en 2x OCZ pc6400)
ATI 4850 512mb (driver 8.12)
XFI Extreme gamer
Windows XP sp3

Heeft iemand hier ook het probleem of weet iemand hoe ik dit moet oplossen

• diedazz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Eerste wild guess lijkt mij een te warme vidkaart (of een slechte airflow) of een brak geheugen op je vidkaart.
Moest het niet aan de software liggen natuurlijk..

Dus, check je temps :)

Get Airflow, save the world.

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-11 10:01
diedazz schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 01:42:
Eerste wild guess lijkt mij een te warme vidkaart (of een slechte airflow) of een brak geheugen op je vidkaart.
Moest het niet aan de software liggen natuurlijk..

Dus, check je temps :)
Ik heb t zelfde gehad, en eerst vermoedde ik ook iets dergelijks, maar dat bleek het bij mij niet te zijn. Als dat het bij mij wel zo was heeft dat zichzelf opgelost ;)
In ieder geval, ik denk dat je eens wat opties moet proberen in CCC. Ik heb nu bij 3D -> all settings alles op quality staan (AA op narrow tent) en openGl op tripple buffering. Kijk eens of dat je verder helpt?

LinkedIn
BlackIntel

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:50
zet je resolutie eens anders in game en kijk dan eens of het weg is ..

Want dit heb ik ook eens gehad en toen ik hem weer terug zetten naar een hoger res was het weg ... maar je kan ook lager proberen
Wel de INGAMe instellingen gebruiken ..

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• _avalanche_
Ja, dan is het inderdaad weg, maar soms ook niet. En af en toe wordt het beeld dus ook helemaal zwart en daarna is het dan weer terug. Ik heb wel asus 4850 top. Ik zal de clocksnelheden is naar beneden doen. Als het aan het geheugen ligt, dan zou het misschien opgelost zijn.

Ik denk dat ik wel een goede airflow heb, m'n CPU wordt namelijk niet warm. (max 45 graden)

• Deagle
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:07
Ook al de hotfix voor 8.12 geinstalleerd?

• _avalanche_
Die hotfix is volgens mij voor windows Vista, ik heb XP. Echter nu ik in CCC alles op quality heb staan zoals EvilWhiteDragon zei, lijkt alles goed te gaan. Tenminste heb net een half uur gespeeld zonder dat hij vast liep of dat de kleuren zwart werden.
Pagina: 1