Telt het editen van een post als een post? En zo ja, wordt het topic ook gesloten als iemand besluit om zijn bericht 254 keer te editen? En telt zoiets mee in zijn gemiddeld aantal posts?
Uuh, op welke vraag? Want bij een topic (ik weet zo niet meer welke) zag ik 4 posts waarvan 1 ge-edit. De forum-index liet echter zien dat er 5 posts waren.
Verwijderd
[verhaaltje-tussendoor]
Ik haalde een keer steeds de edit knop en de quote knop door elkaar. Dat geeft best wel een raar effect als je een quote van je eigen post gaat editen.
[/verhaaltje-tussendoor]
Ik haalde een keer steeds de edit knop en de quote knop door elkaar. Dat geeft best wel een raar effect als je een quote van je eigen post gaat editen.
[/verhaaltje-tussendoor]
Gebeurt ook vaak bij mij :(:(:(:(:(Op zondag 25 februari 2001 17:08 schreef [BoerQ] het volgende:
[verhaaltje-tussendoor]
[/verhaaltje-tussendoor]
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
hmm, jah.. das best irritant 
edit1
edit2: om het helemaal te ontzenuwen.. nee
edit1
edit2: om het helemaal te ontzenuwen.. nee
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Pagina: 1