Telkens als ik in Windows Live Mail (de desktop variant dus) een foto paste vanuit Internet Explorer (bij Firefox heb je dit probleem niet!) dan besluit hij dat het slim is om de foto op te maken. Dwz kleiner maken en in een kader proppen. Ik kan vervolgens wel de foto groter maken in een lossie sectie (onder de knop Indeling) maar dit zijn door Windows Live Mail bepaalde breedtes/hoogtes. Resultaat: images komen nooit in hun eigenlijke formaat (en een bijkomend irritant kadertje waar je tekst onder de foto kan zetten
)
Ik wil eigenlijk dat dit was zoals in Outlook Express waar foto's gewoon netjes op 100% geplakt werden en eventueel ikzelf dmv slepen aan de hoeken de hoogte/breedte kon bepalen.
Heb al aardig wat gegoogled maar heb niks kunnen vinden over dit topic. Iemand die de oplossing hiervoor weet?
Ik wil eigenlijk dat dit was zoals in Outlook Express waar foto's gewoon netjes op 100% geplakt werden en eventueel ikzelf dmv slepen aan de hoeken de hoogte/breedte kon bepalen.
Heb al aardig wat gegoogled maar heb niks kunnen vinden over dit topic. Iemand die de oplossing hiervoor weet?