@Eduardus Lee/@Martin!: Alles in RAW geschoten. Vervolgens met lightroom met verschillende exposures geexporteerd. De exports vervolgens geopend in HDR programma (ben naam even kwijt). Beetje tweaken met de schuifjes. En voila, dit is het resultaat.
@heuveltje: Ik zal je morgen even PMen.
@spoetnik 385: Bedankt voor je feedback per foto. Daar heb ik echt wat aan! Ik kan mij er trouwens ook goed in vinden. Met name met de kritiek op #3 en #6.#^6 kon helaas niet anders. Op het moment suprême ging er net iemand voor staan.:(
@SOid: Dave Hill look? Nog nooit van gehoord.Ik zal zo eens kijken wie de beste man is. Tsja, nabewerking is een kwestie van smaak. Ik ben er ook nog niet helemaal over uit of dit nu over the top is, of niet. Vandaar ook [Testcase]. Voor onbewerkte versies kun je trouwens
hier kijken.
@Joost200: Tsja, realisme was niet mijn uitgangspunt in deze serie. Ik wilde alles wat meer aanzetten en een wat grauwe/dramatische sfeer creëren die ik zelf wel goed vond passen bij de auto's.
@pven:
Nee, Prikkersdag in Oude Pekela
@BBE: Misschien de volgende keer iets meer proberen te doen met lange sluitertijden. Of juist hele korte zodat het zand/modder in de lucht te zien is.
@D1ON:
Iemand die zo een post start dient niet serieus te worden genomen
. Misschien toch iets over the top allemaal.