Ik zit met het volgende probleem. op school hebben we een draadloos netwerk. daar wil ik graag met mijn telefoon Nokia e51 op. nou is er een handleiding voor windows xp op de instellingen voor het netwerk in te stellen.
wat heb ik al geprobeert.
een nieuw toegangspunt toevoegen in mijn telefoon. deze de instellingen gegeven als volgt: wlan beveilingens modus 802.1x
EAP
instellingen EAP
eap-peap gebruikers naam 12345 (voorbeeld)
beveiligingsdomein NOVACOLLEGE
peap v0 v1 v2 toestaan
bij mschapv2 gebruikers gegevens ingevoert. en dan bij geavanceerde instellingen de proxy ingesteld op 10.100.40.1 poort 8080
Nieuwe Link
het probleem zit het hem denk in dat ik niet kan instellen dat ik wep in combinatie met eap wil gebruiken?
Klik voor handleiding van school
indien de link niet werk zal ik dit pdf bestand ergens anders uploaden.
wat heb ik al geprobeert.
een nieuw toegangspunt toevoegen in mijn telefoon. deze de instellingen gegeven als volgt: wlan beveilingens modus 802.1x
EAP
instellingen EAP
eap-peap gebruikers naam 12345 (voorbeeld)
beveiligingsdomein NOVACOLLEGE
peap v0 v1 v2 toestaan
bij mschapv2 gebruikers gegevens ingevoert. en dan bij geavanceerde instellingen de proxy ingesteld op 10.100.40.1 poort 8080
Nieuwe Link
het probleem zit het hem denk in dat ik niet kan instellen dat ik wep in combinatie met eap wil gebruiken?
Klik voor handleiding van school
indien de link niet werk zal ik dit pdf bestand ergens anders uploaden.
[ Voor 7% gewijzigd door Slingertj3 op 24-01-2009 01:18 . Reden: link aanpassen ]