Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PC] Battlefield Vietnam probleem

Pagina: 1
Acties:

• Driftkikker
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 29-05 13:04
Hallo,
Ik heb een probleempje met het oude spel Battlefield Vietnam. (Waar ik overig geen enkel topic over kon vinden hier op GOT) :? Wanneer ik het geïnstalleerd heb, opstart heb en een map laad, gaat het mis. Op het moment dat ie aangeeft dat de map 100% geladen is (groen balkje is vol) krijg ik de welbekende Windows foutmelding:

''In bfvietnam.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses -etc...-''

Ik snap niet waar het probleem kan liggen,
de systeemeisen van het spel, volgens het doosje, zijn:

P3, 933mhz
256mb Ram
1.5Gb schijfruimte
16Mb Grafische kaart

De systeemeisen van het betreffende systeem:

Pentium 4,1600MHz
512MB RAM
Moederbord: Compaq Evo D300
HD: 20BG
Win XP

Als iemand een mogelijke oplossing weet hoor ik doe graag. :)
Trouwens, zijn er nog mensen die dit spel spelen? :P

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-11 13:17

PromoX

Flying solo

Technische vragen horen in Spielerij - Problemen & Vragen, dus ik verplaats het topic even daarnaartoe.

Heb je het spel al opnieuw geinstalleerd/geupdate of oudere/nieuwere drivers geprobeerd? (toch eigenlijk wel de dingen die je even moet proberen, het liefst voor het openen van een topic)

[ Voor 44% gewijzigd door PromoX op 23-01-2009 19:41 ]

And I'm the only one and I walk alone.

• ThomasJ
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 30-11 20:55
Heb je ook al op Google gezocht? Zo ja, welke zoektermen heb je gebruikt, en welke resultaten kwamen daaruit? Zo niet, wil je dan even gaan Googlen en je resultaten hier plaatsen? Ik kan namelijk niet uit je startpost opmaken dat je al heb t geGoogled.

Verwijderd

De specificaties van je pc zijn aan de magere kant, met name die vroege P4's presteerde niet erg goed t.o.v de P3's. Ook qua geheugen kan ik je aanraden wat meer erin te steken.

Aan de hand van jouw gegevens kunnen wij niets herleiden, wilde gok: test je geheugen eens op fouten. Apply ook de laatste patches van het spel. Succes! d:)b

• Driftkikker
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 29-05 13:04
Het probleem was dus de videokaart. Er zat een standaard AGP kaartje in, die ik heb vervangen door een passief gekoelde 64mb Asus kaartje die uit een Pentium 3 pc kwam. Nu werkt het wel. In ieder geval bedankt voor jullie hulp. :)