• IseT
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:51
Heb vandaag enkele componenten binnengekregen( Nieuwe behuizing, Sata Schijf, CPu cooler) Heb alles netjes overgezet naar de nieuwe kast. Netjes aangesloten, nieuwe koeler erop en sata schijf aangesloten op Sata Slot 1. Heb nog een oude IDE schijf aangesloten dmv een IDE > Sata Converter waarmee je een IDE schijf aan kunt sluiten met een Sata Kabel. Druk de pc aan: CPU fan Draait, Vga Fan Draait en het lijkt alsof de pc het gewoon doet. Alleen krijg ik geen beeld, mijn monitor krijgt gewoon geen signaal. Ik denk zelf dat mijn MOBO het loodje heeft gelegd. Mischien dat iemand hier ervaring mee heeft en weet waar het aan kan liggen.

Mvg,
IseT

Verwijderd

Ervaringen genoeg, kan ik je wel op een briefje geven. Alleen of je er wat aan hebt is een tweede.
Post eens wat specs en een overzichtelijke TS anders gaat je topic hoogst waarschijnlijk snel dicht vrees ik.
Hier kunnen we natuurlijk alle kanten mee op.

Tip van mij test eens met 4 componenten en lees de hangen en opstarten FAQ eens door:
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

• IseT
Sorry voor de wat wazige topic start. Ik heb zelf geen idee hoe je dit kunt noemen. De specs doen er denk ik nie zoveel toe maar hier zijn ze tog,
Asus M2a-VM moederbord
AMD X2 4000+
Ati Radeon 2600 XT GDDR4
G.E.I.L. 1 GB DDR2
Coolermaster xtreme power 430watt
1x 200 GB SEAGATE harddisk IDE
1x 500 GB Samsung Harddiks SATA

Ik heb al geprobeerd op te starten met alleen de Harddisk, keyboard,muis en VGA maar dat hielp ook niet.
De pc start wel, Fans draaien, hoor alleen geen peep bij het opstarten en ik heb totaal geen beeld.

Heb ook al geprobeerd met mijn Onboard VGA en een BIOS Reset.

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21-05 12:22
Stomme vraag, maar heb je eventueel een moederbordsteuntje in de behuizing vergeten/verkeerd geplaatst? Kan zijn dat er misschien sluiting plaatsvind en dat hij daardoor niet goed wil starten.

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

• IseT
Ik heb inderdaad zelf die dingen ingeschroeft. Het kan best zijn dat er een teveel is geplaatst. Kan het daar aan liggen? Zo niet dan scheelt dat me veel werk. Zo wel dan doe ik dat morgen.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Begin eens met Hangen en Opstartproblemen troubleshooter door te nemen. Daar staat een boel in dat ik niet terug zie in je topicstart. Omdat we ervanuit gaan dat je deze eerst doorneemt voordat je een topic opent gaat dit topic op slot.

Mocht je na het doornemen van de troubleshooter nog steeds tegen problemen aanlopen kun je natuurlijk altijd een nieuw topic openen, maar geef dan wel precies aan wat je hebt geprobeerd en waar je tegenaanliep.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.