Toon posts:

[MacBook] AVI op DVD-R branden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb een film als avi-bestand die ik op een DVD-R wil branden zodat ik hem op mijn dvd-speler kan kijken. Nu wordt de TDK DVD-R (single sided, 16x, versie 2.1, REV 6.0) wordt zonder dat mijn MacBook hem herkend uitgespuugd. Kan iemand mij vertellen waar dit aan ligt? Ik heb sinds deze zomer een MacBook white. Voor zover ik weet heeft deze een DVD-writer. Dat klopt toch? Ik heb nog nooit een dvd gebrand. Kan iemand mij uit de brand helpen. Ik zou deze dvd heel graag vanavond willen zien.

Alvast bedankt,

Onno

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 00:38
De goedkoopste witte macbooks zijn alleen uitgerust met een dvd-speler en geen dvd-writer. Je kan er wel mee cd's branden. Dit staat als goed is ook op je doos waar de macbook inzat.

Maar als je macbook hem er al uitspuugt mag je er wel vanuit gaan dat die geen dvd's kan branden.

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Open System Profiler (te vinden onder Applications > Utilities) en kijk onder Disc Burning. Daar kun je precies zien welke formaten je brander allemaal kan branden.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/