Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
betreft dus : Afbeeldingslocatie: http://www.letsgomobile.org/images/specs/1433/nokia-2680.jpg

Heb me een 2680 gekocht via de site pixmania.com
Nu zie ik dat ik enkel als gebruikerstaal kan kiezen uit engels/ frans / duits / italiaans , maar dus geen NL ??
Ook de handleiding is volledig in het frans.

Is het mogelijk om op deze gsm toch de NL taal in te stellen of te downloaden ?

Momenteel staat het in het eng, wat op zich niet zo een probleem is. Wel wordt het vervelend als ik een sms wil sturen er er dus geen NL woordenboek in zit en ik dus letter per letter moet typpen.
Als het mogelijk is zou ik er graag de NL taal op zetten, indien dit gratis kan natuurlijk.

bedankt
MrRed

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Het beste kan je er mee langs een Nokia Service Punt (NSP) gaan. Ik weet het niet met zekerheid, maar ik vermoed dat ze je daar kunnen helpen. Een lijstje met NSP's is op de site van Nokia te vinden. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:06

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Alleen bestaat er wel een kans dat je ervoor moet betalen bij een NSP.

Als Pixmania niet op de website heeft staan dat er geen Nederlands in zit, kan je hun daarop aanspreken.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Op de site staat oa het onderstaande:
Handleiding: frans, engels
Talen: frans, engels, duits
Het was dus al bekend. :Y)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Topicstarter
Dus eens naar NSP gaan zoeken, bedankt !!

En het is een kennis van me die deze gsm daar gekocht heeft. Deze kon haar gsm niet in het NL krijgen en vroeg dus ff mijn hulp, maar tot men verbazing stond NL er dus niet tussen. Ik dacht dat gelijk waar je de gsm koop je kon kiezen uit een 10tal talen, niet dus ...
Maar ok, dan verwijs ik haar door naar zo een NSP en hopelijk kost het niet te veel.

bedankt voor de snelle hulp ! :)