Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gebruikersprofiel niet actief?

Pagina: 1
Acties:
  • 465 views

• Zenyatta
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21:54
Ik zat door te klikken via myReact en zag daar in het menutje Profiel staan. Klik ik daarop dan volgt een Error scherm met de volgende boodschap daarin:
Dit profiel kan niet getoond worden; gebruiker 195042 is niet geactiveerd.
Hoe kan dit? Waar ben ik wat vergeten te activeren, of is er iets mis?

En dat terwijl ik gewoon kan posten op het forum...

The answer is 42.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Als je niet geactiveerd bent zou je niet moeten kunnen posten, dus ik denk dat dit een bug is? :)

Edit: heb je misschien je emailadres net veranderd?

[ Voor 22% gewijzigd door RoD op 23-01-2009 15:46 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

RoD schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 15:46:
Als je niet geactiveerd bent zou je niet moeten kunnen posten, dus ik denk dat dit een bug is? :)
Really?

Interne gegevens:

Active: No

;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Ik schop deze even naar LD, want er is blijkbaar iets fout gegaan bij (ik vermoed) het activeren van je modrechten op de frontpage.

• Zenyatta
Ow, owkeej.
Laten we het hopen...
Edit: heb je misschien je emailadres net veranderd?
Ik heb mij ooit in 2006 aangemeld via een ander mailadres, maar dat heb ik vanaf dag 1 al veranderd. Zou mijn profiel dan al zolang niet actief staan?
(...) er is blijkbaar iets fout gegaan bij (ik vermoed) het activeren van je modrechten op de frontpage.
Die zijn inderdaad een paar dagen geleden weer geactiveerd. Maar daarvoor deed mijn profiel het ook al niet, voor zover ik me kan herinneren.

The answer is 42.

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Christijn schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 16:06:
Die zijn inderdaad een paar dagen geleden weer geactiveerd. Maar daarvoor deed mijn profiel het ook al niet, voor zover ik me kan herinneren.
En dan meld je dat niet eerder :'( :P

Overigens ben je niet de enige, we hebben nog een paar users gevonden waar een probleem mee is.

[ Voor 14% gewijzigd door Erkens op 23-01-2009 18:51 ]

• Zenyatta
En dan meld je dat niet eerder :'( :P
Kwam er pas even geleden achter en had nu pas tijd om het hoe en waarom uit te zoeken...

Wat is dan precies het probleem?

The answer is 42.

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Waarschijnlijk modstatus aanzetten/uitzetten :)

☻/
/▌
/ \

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Kixtart: dat lijkt niet related; er zijn gewoon wat inconsitenties ontstaan tussen de verschillende member tabellen. Die heb ik zojuist met 1 query rechtgezet :)

Intentionally left blank

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Niet related, misschien. Wel een enorm toeval dan. :?

Maar wil je op de andere twee users (staan in topicnote) waarvan ook de modstatus is aangepast, ook even die query loslaten dan? ;) Daar is het namelijk nog steeds niet goed.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Hmmz ja, dat krijg je als je een backup tabel gebruikt die al een paar uur oud is :P

Anyway, ook gefixed, en ook wat bugjes gevonden in de user-edit van de DSP; die zullen zsm gefixed worden :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.