Herkent iemand dit? Ik zit in Indesign CS4 en beweeg met m'n cursor en hopla, de slider onderaan schuift naar zijn uiterste linkerstand zonder dat ik daar om vraag. Het lijkt een beetje alsof hij de linkerpagina van een spread wil laten zien, alleen is er geen spread. Erg consequent is het ook niet. Erg irritant, en ik kan niet vinden waar het door komt.
Ik had dit in Photoshop en dat lag aan een brakke muis (beter gezegd: brakke batterijen)
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Hmmm, m'n Mighty Mouse heeft geen batterijen maar sinds ik hem heb opengemaakt om het balletje te ontstoffen werkt hij niet meer zo fijn. Wie weet is dit de oorzaak.
Misschien doe je er verstanding aan om je muis met een balletje om te ruilen voor een muis met een laser of optische tracker. Dit is op den duur veel langer levensvatbaar en vaak ook nog iets precieser.
Dank voor de tip. Een Mighty Mouse heeft een optische tracker. Het balletje is om te scrollen.
[ Voor 11% gewijzigd door torp op 24-01-2009 09:46 ]
Gebeurt je dit ook alleen in InDesign, of ook wanneer je door een webpage zit te scrollen of een spel speelt waarin je op die manier scrollt?
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Nee, dit gebeurt alleen in Indesign. Tja, dan is toch minder waarschijnlijk dat de muis de oorzaak is...
Het gebeurt ook met m'n Wacom pad. Enorm irritant. Niemand die dit herkent?
Hmm, ik heb het momenteel wel op een Medion laptop met XP, ongeacht welke muis ik er aan prik. Het touchpad is (in vergelijking met die van mijn MPB) zo but dat ik nog niet gekeken heb of die er geen last van heeft. Overigens doet deze het overal, en de ene dag erger dan de ander. Specifiek onder Indesign heb ik nog niet van gehoord.
Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Heeft InDesign een bepaalde sneltoets of toetsencombinatie voor het naar beneden scrollen? Misschien dat die toets vasthangt en dat Windows er niet op reageert, maar InDesign wel.
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Had het bij photoshop dat als ik klikte mijn canvas ineens uit beeld ging. Als ik dan opnieuw photoshop start is het wel weer goed, maar blijft vreemd he.
Pagina: 1