Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Microphone Jack naar USB

Pagina: 1
Acties:
  • 471 views

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Misschien een beetje een n00b vraag, maar ik ben op zoek naar een microphone jack naar usb converter. Op de een of andere manier kan ik er niet overuit dat ik ze zo slecht kan vinden. Of wel, en dan zijn ze gelijk 15 pond! Wat voor verschil zit er in die dingetjes?

Iemand een idee waar ik zo'n (simpel) dingetje kan halen? Liefst een fysieke winkel(keten).

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

15 pond voor een usb geluiskaart vind ik niet echt duur hoor?
Wat voor prijzen verwacht jij dan?

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Je zal dan toch naar iets van een USB-geluidskaart moeten gaan kijken, simpelweg omdat een microfoon analoog is en USB digitaal.

Er moet dus iets van logica in het apparaat zitten, een simpele converter bestaat hier niet voor. De goedkoopste die ik kan vinden is 7,5 dollar:
Afbeeldingslocatie: http://www.geeks.com/imageshare/H/150x150/HE-280B-unit.gif

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

oZner heeft denk ik niet door dat het meer is dan een verloopstekkertje.

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:33
CodeCaster schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 11:58:
Je zal dan toch naar iets van een USB-geluidskaart moeten gaan kijken, simpelweg omdat een microfoon analoog is en USB digitaal.

Er moet dus iets van logica in het apparaat zitten, een simpele converter bestaat hier niet voor. De goedkoopste die ik kan vinden is 7,5 dollar:

[...]
Identiek bij DX voor maar 3.5€ ;)
Damn you, Atlas! :( :P

[ Voor 17% gewijzigd door Fire69 op 23-01-2009 12:01 ]

• zork
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-11 14:08
Fire69 schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 12:00:
[...]

Identiek bij DX voor maar 3.5€ ;)

[...]

Damn you, Atlas! :( :P
Mooi om wederom te zien dat bij DealExtreme verschillende versies (en dus prijzen) zijn voor de chinese copylight producten :)

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Oscar Mopperkont schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 11:58:
oZner heeft denk ik niet door dat het meer is dan een verloopstekkertje.
Ja en nee...
In een pakket van 20 euro met twee microfoons zit één zo'n ding. Dus als zo'n "verloopje" 15 euro gaat kosten, dan is er iets mis. Het gaat mij niet om superb kwaliteit ('t is voor de gameconsole).

Met de 7 en 3,5 euro oplossingen ben ik al een stuk blijer ;) Maar dit is niet een product wat ik bij een winkel (in Arnhem, voor de kenners) zou kunnen kopen?

/edit:
Afbeeldingslocatie: http://img244.imageshack.us/img244/3839/tt017yj5.th.jpg
't gaat om het onderste ding op het plaatje....

[ Voor 14% gewijzigd door iAR op 23-01-2009 12:18 ]

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Sorry, ik ga 'm sluiten. Ten eerste is dit niet iets specifiek elektronica-gerelateerd en staat het topic dus niet in het juiste forum. Ten tweede heb je imo al een antwoord (DX etc); als je het dichter bij huis wil, wat houdt je tegen de telefoongids open te slaan onder de 'c' van computerbedrijven en gewoon rond te bellen?

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.