Toon posts:

Asus m3n78, onboard gpu sloom

Pagina: 1
Acties:
  • 356 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb n.a.v. dit topic: xfx 8600GTS werkt niet
Een nieuw mobo gekocht, waar een geforce 8200 onboard inzit.

Nu is mijn vraag, kan deze niet sneller worden? Ik speel cod2 op laagste settings met 20fps :S
En bij systemrequirementslab haal ik ermee gewoon de recommended req van cod4.

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Eh, het is een onboard graphics chip, wat verwacht je dan van prestaties :?

March of the Eagles

Verwijderd

Idd, als je Cod wil spelen zou ik toch een videokaartje kopen. Een HD4670 bijvoorbeeld. Snel goedkoop en zuinig.

Wat je eventueel nog kan probeeren is hem wat over te clocken en hem wat meer geheugen toewijzen. Dat kan in de bios. Ik zou er wel mee op passen.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2009 10:51 ]

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Een HD4670 bijvoorbeeld.
Of een GeForce kaart die je dan in Hybrid SLI kan plaatsen.

March of the Eagles

Verwijderd

Werkt dat een beetje goed dan? Volgens mij was Microsoft er niet zo overtuigd van. Een 9600GT is ook een goeie mocht je dat willen proberen.
nieuws: Microsoft: Hybrid sli en Crossfirex te instabiel voor Windows 7

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-05 09:43
Ik heb dat bord ook. Het is ook maar een GeForce 8200, daar kun je ook niks van verwachten. Ik gebruik hem voor het afspelen van HD materiaal en dat gaat prima. Ik heb dit bord in m'n mediacenter zitten. Die 8600GTS die je hebt/had is sneller als wat hier onboard zit. Werkt die niet in dit moederbord?

Verwijderd

Topicstarter
Dualdude schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 11:13:
Ik heb dat bord ook. Het is ook maar een GeForce 8200, daar kun je ook niks van verwachten. Ik gebruik hem voor het afspelen van HD materiaal en dat gaat prima. Ik heb dit bord in m'n mediacenter zitten. Die 8600GTS die je hebt/had is sneller als wat hier onboard zit. Werkt die niet in dit moederbord?
nee, die videokaart werkt op dit mobo ook al niet... XFX 8600gts werkt nog niet op nieuw mobo

Maar uit een 8200 kun je toch wel meer halen dan 10fps op cod4 als alles op laagst staat?

Verwijderd

Nee. Dat ding heeft maar 16 streamprocessors op 1200mhz. Dat is veel te weinig. Dat is genoeg voor aero maar verder niets.

Verwijderd

Topicstarter
Heb nu de resolutie van cod4 op 640x480 gezet, loopt gelijk op 50fps XD

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:25

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Geen vraag is te "dom" voor op GoT, maar het is hier geen helpdesk: we verwachten dat je zelf doet wat je zelf kunt voordat je een topic opent - en dat als je er niet uitkomt je duideiljk in je topicstart laat merken waar je gezocht hebt en wat je geprobeerd hebt.

Hier doe je meerdere aannames die je nergens op baseert.
Maar uit een 8200 kun je toch wel meer halen dan 10fps op cod4 als alles op laagst staat?
Oh? Waarom? Waar haal je dat vandaan?

Als je zelf op zoek zou gaan naar performance cijfers van de Gf8200 bij CoD4 zou je weten of wat jij ervaart normaal is. Google eens op "Geforce 8200 CoD4". Kijk vooral naar de tweede en (vooral) vijfde hit. Omdat je klaarblijkelijk niet zelf op zoek gegaan bent, ook niet na suggesties van anderen, gaat dit topic wegens te weinig eigen inzet dicht.

Daarnaast gaat je vraag hier over een (integrated) VGA adapter. Dat hoort in Videoplanken & Beeldkanonnen, niet hier. Maar aangezien ook daar de eisen mbt eigen inzet gelden heeft verplaatsen geen zin.

[ Voor 11% gewijzigd door dion_b op 23-01-2009 19:24 ]

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.