Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

ViewNX geeft steeds inlogschermpje van MSN

Pagina: 1
Acties:

• AEbing
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-01-2022
Sinds kort heb ik een D700 camera en heb ik nikon transfer en viewNX geinstallleerd. Ik werk met Vista. Nu krijg ik wannneer ik viewnx opstart steeds het inlogscherm van msn terwijl ik msn helemaal niet gebruik op mijn computer. Wat is hieraan te doen en kan ik msn helemaal uitschakelen? Ik heb al gekeken bij msconfig maar ik zie daar geen msn staan. Ik heb ook alles al een keer opnieuw geinstalleerd. Ik heb de laatste versies van de website van Nikon gehaald. Ik heb ook met Nikon gebeld en die zeiden dat het niet hoorde. Hoe kan ik een screenshot hier plaatsen? Als ik klik op afbeelding toevoegen kan ik alleen een webadres intoetsen.

[ Voor 5% gewijzigd door AEbing op 23-01-2009 08:46 ]

AE

Verwijderd

Geen idee.
Maar een afbeelding upload je eerst op een server op het internet en dan voeg je hem toe tussen de html codes.
[img]jouwafbeelding[/img]

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2009 08:42 ]

• AEbing
Ik heb geen server waar ik plaatjes kan uploaden.

AE

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Als je MSN niet wilt gebruiken kun je het net zo goed voorgoed de-installeren. Zie http://www.techspot.com/vb/topic91205.html
(dit verklaart nog niet waarom je een inlogscherm krijg zodra je ViewNX opstart, maar dit zou wel je probleem moeten verhelpen.

en plaatjes uploaden op een gratis server, kan bijvoorbeeld bij flickr, photobucket, tinypic, etc.

[ Voor 16% gewijzigd door Sjaak_Afhaak op 23-01-2009 09:02 ]

Hier staat tekst

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:48

Barrycade

Through the...

Klinkt als een verkeerde (snel) koppeling of een verkeerd aangemaakte link tussen bestand en het programma.

Hoe start je ViewNX op? En klik eens rechts op het icoontje, welk programma staat er bij?

• AEbing
Ik zie in het software verwijder scherm geen msn staan. Volgens mij heb ik het niet eens geinstalleerd. Ik kan me niet herinneren dat ik het ooit op mijn computer heb gezet. Weet iemand of ik met photoshop elements 7.0 ook raw bestanden van mijn nikon d700 kan bewerken want dan koop ik dat en gooi ik viewnx van mijn computer. Volgens mij moet het kunnen maar ik zou graag even voor de zekerheid horen of dit klopt.

AE

• AEbing
Als ik rechts klik zie ik gewoon viewnx.exe. Ik start het met het icoontje op. Ik heb het nog even gecheckt maar als ik het opstart in de program files directory dan krijg ik toch hetzelfde.

[ Voor 41% gewijzigd door AEbing op 23-01-2009 09:18 ]

AE

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11 20:42
ViewNX is ook niet echt een briljante applicatie. Ik gebruik het zelf om snel door m'n RAW's heen te bladeren en heel af en toe om een vlugge conversie naar jpg te doen. Als je camera raw update dan zou elements ook met je NEFjes overweg moeten kunnen, gewoon even testen.

Krijg je bij de D700 geen capture nx?

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-11 16:31

Zoefff

❤ 

Als je Vista draait zit daar volgens mij standaard een MSN client bij. Je zou die wellicht eens kunnen openen (i.p.v. steeds wegklikken ;) ) en daar in de opties instellen dat het niet automatisch moet starten.

Dit topic past overigens beter in CSA, dus een move die kant op :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• AEbing
Het is een inlogscherm om je aan te melden, ik moet een e-mail adres opgeven en een wachtwoord, ik kan geen opties instellen. Er staat in het venster: verbinding maken met msnusers.com.

Bij de camera zit capture nx maar dat is een trial versie.

AE

Pagina: 1