M'n CDR speler gaat steeds vaker kuren geven. Dus voor ik echt een maagzweer krijg wil 'm vervangen... Uhh tot zo'n 450,00 graag
Zelf heb ik de HP CD-Writer Plus 9110 (9100 series).
Deze 8×4×32× CD-Rewriter bevalt me prima en
ik heb nog nooit problemen met branden gehad
behalve wanneer de Master-CD tegen kopieren beveiligd is natuurlijk (wat ik niet wist).
Deze CD-Rewriter zal niet meer kosten dan 500 pieken!
Succes ermee!
Deze 8×4×32× CD-Rewriter bevalt me prima en
ik heb nog nooit problemen met branden gehad
behalve wanneer de Master-CD tegen kopieren beveiligd is natuurlijk (wat ik niet wist).
Deze CD-Rewriter zal niet meer kosten dan 500 pieken!
Succes ermee!
Ik laat overal sporen van vernieuwing achter
Verwijderd
Die nieuwe van kenwood die lijken mij wel wat.
ik geloof 72x das wel heel snel.

In de pricewatch kan je hem wel vinden.
Verwijderd
Nee, deze Kenwood mag snel zijn, maar maakt veel fouten:(. Ik zou denken aan een SCSI cdrom speler. De 40x UltraScsi van Plextor of de 52x van kenwood.Op zondag 25 februari 2001 16:26 schreef gekkehekke het volgende:
Die nieuwe van kenwood die lijken mij wel wat.
Verwijderd
Ja das ook nog een optie.
Een DVD-Rom nemen dna heb je er dubbel plezier van.
En DVD games zijn ook al verkrijgbaar.
Ik heb zelf een Pioneer DVD-Rom 104 maar die is 10x40 maar doet het ook al perfect.
En het geluid van DVD games/movies is zeker BETER.
Die Pioneer 105 Is zeker goed.
Een DVD-Rom nemen dna heb je er dubbel plezier van.
En DVD games zijn ook al verkrijgbaar.
Ik heb zelf een Pioneer DVD-Rom 104 maar die is 10x40 maar doet het ook al perfect.
En het geluid van DVD games/movies is zeker BETER.
Die Pioneer 105 Is zeker goed.
Verwijderd
F450,= VOOR een speler!!!
heb je geld te veel ofzo. Als ik jou was zou ik een plex 8x4x32 kopen. Dat is een brander, en branders hebben de eigenschap waar te maken wat er op staat. 32x=32x lezen, en niet 48x=20x lezen
(Aopen bijvoorbeeld) met een 32x brander heb je 1 van de snelse lezers die er zijn. ( zelfs die 72x Kenwood haald maar 50~55x ) Bovendien leest een brander natuurlijk alles, waar sommige lezers geen CDR of CDRW willen lezen.
Met de service en kwaliteit van plextor hoef je ook niet bang te zijn dat hij kapot gaat en je kan nog branden ook!!!
of je kunt natuurlijk 4*52X Aopen kopen, dan ben je ook vrij zeker dat je altijd je cd's kan lezen. Je kunt van Aopen zeggen wat je wildt maar ze lezen ALLES ( cd, cdr, cdrw ).
heb je geld te veel ofzo. Als ik jou was zou ik een plex 8x4x32 kopen. Dat is een brander, en branders hebben de eigenschap waar te maken wat er op staat. 32x=32x lezen, en niet 48x=20x lezen
Met de service en kwaliteit van plextor hoef je ook niet bang te zijn dat hij kapot gaat en je kan nog branden ook!!!
of je kunt natuurlijk 4*52X Aopen kopen, dan ben je ook vrij zeker dat je altijd je cd's kan lezen. Je kunt van Aopen zeggen wat je wildt maar ze lezen ALLES ( cd, cdr, cdrw ).
LG cdrom spelers zijn erg goed en niet duur. Voor een dvd speler zou ik zeker kiezen voor de pioneer 16x40, het lieftst een pioneer scsi dvd, maar die is zo reteduur
Verwijderd
In ieder geval geen Creative 52X, die maakt echt een teringherrie...
Als je toch 450 piek te besteden hebt zou ik voor een Pioneer DVD speler gaan..
Als je toch 450 piek te besteden hebt zou ik voor een Pioneer DVD speler gaan..
Als je de Pioneer 105S wilt, moet je eerst maar dit lezen.
[topic=126130]
[topic=116207]
[topic=126130]
[topic=116207]
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Als je een brander zou kopen, de LiteOn 12x burnproof. Heel duidelijk.
CD-ROMspeler: 40x SCSI plextor
CD-ROMspeler: 40x SCSI plextor
Pagina: 1