Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Mail forward thunderbird probleem.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen :) ...ik ben hier niet vaak maar heb wel het volgende probleem:

Mijn standaard mail cliënt op werk is Thunderbird. Werkt helemaal vlekkenloos....dacht ik.

Nu werk ik aan een project samen met externe mensen die allemaal Outlook Express gebruiken (7 man).
Ik ontvang van verschillende personen de e-mail (dat verstuurd is in Outlook Express) in Thunderbird in hele kleine lettertjes. Het is nog net leesbaar en goed leesbaar wanneer ik de lettertjes in Thunderbird vergroot. Als ik vervolgens dezelfde e-mail wil forwarden...dan krijg ik het originele e-mail (wat verstuurd is in Outlook Express) niet te zien!

Dus:
Ik ontvang een door outlook express verstuurde e-mail in thunderbird--> deze wil ik forwarden naar een ander--> vervolgens zie ik het originele mail niet staan.

Wie kan me aub helpen met dit probleem? 8)7

Alvast bedankt mensen!
Arjun Sharma

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Open deur: gebruik geen opmaak maar gewoon platte tekst. Is (IMHO) hoe dan ook 9 vd 10 keer mooier en duidelijker.

Anders: bekijk even de opmaak (in de broncode) van zowel de originele mails als je reply en kijk wat er fout gaat. Als er niets raars staat: check of je fonts niet verborkt zijn.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)