Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[vista] icoon beperkte verbinding blijft staan

Pagina: 1
Acties:

• ElineK
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-10 23:28
als ik Vista premium opstart, nieuwe installatie van 1 week, zie ik normaal het verbindingsicoontje in de tray verschijnen, eerst met het gele driehoekje met uitroepteken en daarna met drie blauwe balletjes, dat er op duidt dat ik verbinding heb met internet.

Nu wil het sinds vandaag dat het icoontje in de "beperkte verbinding" (gele driehoekje met uitroepteken) weergave blijft staan, niet altijd, bij sommige starts verandert het wel in het verbindings icoontje. Verder geeft hij aan dat er gewoon lokaal en met internet verbinding is, helemaal niets van beperkte verbinding, ik heb ook gewoon verbinding met het net.

In apparaatbeheer nergens de gevreesde gele driehoekjes en verder werkt de machine gewoon zoals het moet.

Ik heb een asus mobootje met onboard lan van Nvidia. Is het alleen een schoonheidsfoutje?

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-11 08:50

CoolGamer

What is it? Dragons?

Ja, dat icoontje is slechts een indicatie, maar zit er af en toe naast. Soms wil een firewall wel eens roet in het eten gooien, maar zonder firewall zit hij er ook soms naast. Maar jij zegt dat je gewoon verbinding hebt, dus er is niks aan de hand.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸