Sinds enkele dagen ben ik in het bezit van een HDMI-kabel om zo een verbinding te maken tussen mijn laptop en mijn TV. Dit lukt, maar ik mis de buitenste rand. Bij de standaard resolutie van mijn laptop, mis ik op de TV aan elke kant ongeveer de afmetingen van de taakbalk.
Wat gegevens:
De laptop is een Acer Aspire 7730G met een 17 inch scherm.
De grafische kaart is een NVIDEA GeForce 9600M GS TurboCache.
De TV is een JVC met een 26 inch scherm.
Ik heb al geprobeerd om de resolutie van de laptop aan te passen. Bij twee resoluties wordt het wel beter, maar nog niet perfect. Ook heb ik geprobeerd om de schermen los van elkaar te laten functioneren middels Dualview. Dan krijg ik echter de volgende foutmelding:
Iemand enig edee hoe dit probleem op te lossen?
Wat gegevens:
De laptop is een Acer Aspire 7730G met een 17 inch scherm.
De grafische kaart is een NVIDEA GeForce 9600M GS TurboCache.
De TV is een JVC met een 26 inch scherm.
Ik heb al geprobeerd om de resolutie van de laptop aan te passen. Bij twee resoluties wordt het wel beter, maar nog niet perfect. Ook heb ik geprobeerd om de schermen los van elkaar te laten functioneren middels Dualview. Dan krijg ik echter de volgende foutmelding:
Er is echter geen video bezig en ook geen game of 3D-toepassing. Beeldscherm draaien heb ik ook nooit gedaan, en de beeldschermoptimaliserings-wizard wordt niet uitgevoerd (zover ik weet).Uw wijzingen kunnen op dit moment niet toegepast worden. Dit kan vanwege een van de volgende redenen zijn:
- Er wordt een video afgespeeld
- Een game of 3D-toepassing wordt in volledige schermmodus uitgevoerd.
- Een opdrachtvenster wordt in volledige schermmodus uitgevoerd.
- U hebt uw bureaublad gedraaid met de Beeldscherm draaien-pagina.
- De Beeldschermoptimalisering-wizard wordt uitgevoerd.
U kunt proberen uw wijzigingen toe te passen nadat het conflict opgelost is
Iemand enig edee hoe dit probleem op te lossen?