Misschien hier iemand die het probleem herkent en de oplossing weet, op de een of andere manier zijn (voor mijn idee plotseling, maar er is vast een logische verklaring voor) mijn folders aan de rechterkant in explorer verdwenen. Het maffe is dat bij save-as dialogs de folders wel getoond worden. Zie screenies:

[ul]• Ik heb allerlei instellingen in tools > options geprobeerd, ik heb de Aero theme uitgeschakeld en teruggegaan naar windows classic, geprobeerd in safe mode op te starten, mocht allemaal niet baten (in safe mode was het probleem ook aanwezig)
• Ik kan me niet herinneren dat ik iets geïnstalleerd heb toen het gebeurde.
• Ik heb ook gezocht op google en GoT, maar er lijkt niemand te zijn die hetzelfde heeft (wel gezeik met rechten en desktop.ini's enzo, maar dat is het volgens mij niet)
• Ik heb 1 topic op internet gevonden waar iemand het zelfde leek te hebben, maar helaas staat daar geen oplossing bij.
• Regcleaners heb ik niet gedraaid (alleen om te diagnosen, maar die gaven voor zover ik kan beoordelen alleen maar keys die hier niet direct iets mee te maken konden hebben).
Ik hoopte stiekem dat het weer vanzelf over zou gaan, maar helaas ;(!
Iemand?
Oh ja, het betreft Vista Home premium x64

[ul]• Ik heb allerlei instellingen in tools > options geprobeerd, ik heb de Aero theme uitgeschakeld en teruggegaan naar windows classic, geprobeerd in safe mode op te starten, mocht allemaal niet baten (in safe mode was het probleem ook aanwezig)
• Ik kan me niet herinneren dat ik iets geïnstalleerd heb toen het gebeurde.
• Ik heb ook gezocht op google en GoT, maar er lijkt niemand te zijn die hetzelfde heeft (wel gezeik met rechten en desktop.ini's enzo, maar dat is het volgens mij niet)
• Ik heb 1 topic op internet gevonden waar iemand het zelfde leek te hebben, maar helaas staat daar geen oplossing bij.
• Regcleaners heb ik niet gedraaid (alleen om te diagnosen, maar die gaven voor zover ik kan beoordelen alleen maar keys die hier niet direct iets mee te maken konden hebben).
Ik hoopte stiekem dat het weer vanzelf over zou gaan, maar helaas ;(!
Iemand?
Oh ja, het betreft Vista Home premium x64
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz