Logitech Z-10

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:16
Hallo allemaal!

Ik ben op zoek naar een 2.0 speakerset voor bij mijn computer. nu is mijn oog gevallen op de Logitech Z-10 (http://www.logitech.com/i...kers/devices/202&cl=nl,nl). Schijnt best goed te zijn, en prima te kliken voor mijn doeleinden.

Nu moet je deze speakers via USB aansluiten. nu maak ik daaruit op dat de speakers zèlf over een geluidschip / geluidskaart beschikken.

Dit is niet ideaal. Ik wil er namelijk ook op gaan gamen (COD5, COD4 etc), En daar heb ik dus een X-FI Xtremegamer voor in mijn computer zitten, die dan dus niet meer gebruikt wordt :(

Is er een manier om dit te omzeilen, of is het dan zo dat die X-FI nutteloos wordt? in dat geval moet ik denk ik toch op zoek naar wat anders...

Ik heb op google gezocht maar zelfs op de site van Logitech kan ik hier niks over vinden, hoe dat precies geregeld is.

Ik ben benieuwd :)

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-05 17:38

painkill

Pain(k)(ill)

Als er geen usb aansluiting op je geluidskaart zit het niet mogelijk dit zo te regelen dat je er wel usb dingen op kunt aansluiten.

Gewoon op zoek gaan naar een 2.0 setje die wel een audio ingang heeft.

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 00:24
Hij heeft ingebouwde geluidskaart lijkt het, je kunt hem gewoon op USB aansluiten. Máár hij heeft ook een extra 3,5 mm jack zoals ik op de site lees. Daar kun je dus gewoon je pc op aansluiten...

Eenvoudige connectiviteit: Sluit uw koptelefoon aan om ongestoord te luisteren, of sluit uw favoriete MP3- of cd-speler op de extra ingang aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-05 17:38

painkill

Pain(k)(ill)

I-King schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 19:04:
Hij heeft ingebouwde geluidskaart lijkt het, je kunt hem gewoon op USB aansluiten. Máár hij heeft ook een extra 3,5 mm jack zoals ik op de site lees. Daar kun je dus gewoon je pc op aansluiten...

Eenvoudige connectiviteit: Sluit uw koptelefoon aan om ongestoord te luisteren, of sluit uw favoriete MP3- of cd-speler op de extra ingang aan
Dat kan nooit goed werken, volgens mij is dit alleen berekend op mp3 spelers, en niet op geluidskaarten die er geluid naartoe zenden.

[ Voor 18% gewijzigd door painkill op 22-01-2009 19:08 ]

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alaksandus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-05 16:44

Alaksandus

Vae puto deus fio

Ik heb zelf de Z-10 en je kan hem aansluiten via USB en via 3,5mm jackplug dus je kan nog steeds gebruik blijven maken van je XFI geluidskaart..

Als een god in Nijmegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159816

painkill schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 19:07:
[...]

Dat kan nooit goed werken, volgens mij is dit alleen berekend op mp3 spelers, en niet op geluidskaarten die er geluid naartoe zenden.
Dat maakt werkelijk niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:16
Alaksandus schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 19:09:
Ik heb zelf de Z-10 en je kan hem aansluiten via USB en via 3,5mm jackplug dus je kan nog steeds gebruik blijven maken van je XFI geluidskaart..
Super. hier heb ik wat aan, bedankt :)

Hoe bevalt het setje trouwens?

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Pagina: 1