Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnix91
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-06 18:35
Hoi allemaal,

Ik heb sinds gister mijn P5Q Pro binnen. Ik ben echter tegen het vaker voorkomende probleem aangelopen dat ik geen geluid uit het bordje krijg. Ik heb al aardig wat over het probleem gelezen, maar de oplossingen ervoor zijn alleen maar voor WIn XP.
Ik hoop dat hier iemand een oplossing heeft voor dit probleem, met Windows Vista Ulitimate 32-bit.

Ik wil overigens 5.1 geluid eruit krijgen naar mij Z-5500 setje.

Bedankt alvast.
Marnix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Je Z-5500 heeft ook de mogelijkheid hem via S/PDIF aan te sluiten, die al geprobeerd?

Ook heel zeker dat je wel een geluidsdriver geïnstalleerd hebt, dat zeg je namelijk niet in je startpost.
Probeer eens met een Linux Live Cd en kijk luister of je geluid het daar wel doet.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnix91
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-06 18:35
Wiethoofd schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 18:56:
Je Z-5500 heeft ook de mogelijkheid hem via S/PDIF aan te sluiten, die al geprobeerd?

Ook heel zeker dat je wel een geluidsdriver geïnstalleerd hebt, dat zeg je namelijk niet in je startpost.
Probeer eens met een Linux Live Cd en kijk luister of je geluid het daar wel doet.
Thx voor je snelle response :)

S/PDIF heb ik helaas nog niet kunnen proberen, maar wil dat morgen inderdaad nog even gaan proberen.
S/PDIF zojuist geprobeerd en ik krijg geluid :D

Drivers heb ik netjes allemaal al geinstalleerd en lijken allemaal naar behoren te functioneren.
Ik heb gewoon de beschikking over het Realtek HD Audio configscherm :)

[ Voor 9% gewijzigd door Mnix91 op 23-01-2009 07:32 ]