Toon posts:

[XBOX/WII/PC -> HD READY TV] Audio setup

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb flink gegoogled en op GOT rondgekeken, maar ben er nog niet uit wat nou de beste oplossing in mijn situatie is. Die is als volgt: ik heb kortgeleden een HD Ready televisie gekocht, hierop heb ik mijn Xbox 360, Wii en UPC Digital aangesloten. Met VGA sluit ik afwisselend de laptop/pc aan om films te kunnen kijken. Alles, op de laptop na, bevindt zich in een vaste opstelling in de huiskamer.

Nu was ik van plan een 5.1 setje te kopen om leuk geluid te hebben bij het gebruik van al deze apparaten. Ik ben geen audiofiel, dus leuk surround geluid met een leuke bass voldoet. Ik zat te kijken naar een Logitech setje van rond de 100 euro.

Nu is mijn vraag: hoe kan ik de boel het beste aansluiten, en welke apparatuur heb ik hiervoor nodig? Bij mijn ouders heb ik een soortgelijke hoeveelheid apparaten ooit op een versterker aangesloten waarachter weer twee flinke Bose speakers zaten, en dat werkt prima. Met een 5.1 set werkt het allemaal net iets anders ondervond ik tijdens het zoeken.

Hoe zouden jullie dit aanpakken, gezien de situatie en de rest van de apparaten?

Edit: wat als ik voor de Z-5500 ging?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2009 18:45 ]