Ik heb een mooi Creative Inspire T7900 setje op m'n kamer staan. Daar had ik bij mijn vorige laptop (Acer Aspire 1644 WLMi) een geluidskaartje bij (Creative Audigy 2 Notebook ZS) die ik in m'n 54mm PCMCIA slot kon prikken. Na het overlijden van mijn laptop heb ik een nieuwe gekocht (Sony VAIO FZ21E) maar bij thuiskomst kwam ik er pas achter dat er geen 54mm maar een 34mm expresscard slot in zat. Op zich niet heel erg, ik gebruik nu een simpel 3.5mm jack kabeltje om toch 2.1 eruit te trekken maar ik mis de overige 5 speakers nu steeds meer.
Ik heb wel eens gedacht aan een usb geluidskaart maar hoe zit het met de delay hiervan? Ik zit namelijk niet te wachten op een film die door mijn geluidskaart niet klopt met het geluid, maar dat lijkt me logisch. Ook over de kosten weet ik niet helemaal wat ik wil. Je hebt ze voor een tientje (zo'n usb stick ding) maar ook van 50euro. Nou is mijn vraag; is er een expresscard (34mm) geluidskaart en zo niet wat kun je mij aanraden qua usb geluidskaarten en wat zijn de kosten hiervan?
Alvast bedankt!
Ik heb wel eens gedacht aan een usb geluidskaart maar hoe zit het met de delay hiervan? Ik zit namelijk niet te wachten op een film die door mijn geluidskaart niet klopt met het geluid, maar dat lijkt me logisch. Ook over de kosten weet ik niet helemaal wat ik wil. Je hebt ze voor een tientje (zo'n usb stick ding) maar ook van 50euro. Nou is mijn vraag; is er een expresscard (34mm) geluidskaart en zo niet wat kun je mij aanraden qua usb geluidskaarten en wat zijn de kosten hiervan?
Alvast bedankt!