Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb van mijn werk regelmatig een telefoon mee t.b.v. wachtdienst. Omdat ik te beroerd ben om met twee telefoons rond te lopen schakel ik de wachtdiensttelefoon door naar mij privételefoon. Dit is altijd goed gegaan maar de laatste tijd is het een paar keer voorgekomen dat i.p.v. mijn privételefoon de doorgeschakelde telefoon belt. Gelukkig was ik thuis op dat moment maar het zou slordig zijn als dit een keer gebeurt als ik weg ben heb ik natuurlijk een probleem! Ik heb de doorschakelstatus gecontroleerd en mijn eigen telefoon heeft gewoon bereik.

Mijn privéprovider is T-mobile, de werktelefoon zit op Vodafone.

Hoe kan dit :? En wat kan ik er aan doen :?

• pokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-12-2024
Same here, als mijn gsm (van de baas) aan de zuurstof ligt, schakel ik door naar mijn draadloze kantoor-telefoon. Maar vorige week dus ook een keer dat de gsm gewoon afging. Doorschakeling gecontroleerd, stond wel goed. Ook Vodafone trouwens.

[ Voor 6% gewijzigd door pokke op 22-01-2009 23:36 ]

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:30

heuveltje

KoelkastFilosoof

Met gsm's weet ik het niet, maar heb op het kantoor ook een dergelijk probleem.
Ik heb een toestel, mijn collega heeft een een toestel.
Als hij er niet is schakel ik zijn toestel door naar het mijne > geen probleem

Als ik dan even wegmoet schakel ik mijn toestel door naar mijn gsm.
Als ze dan naar mijn toestel bellen, gaat die automatisch naar mijn GSM
Als ze dan echter naar mijn collega bellen gaat het toestel op mijn buro af, i.p.v. de GSM :?

Al 3 techies van de ICT afdeling gehad, die eerst zeggen dat dat niet kan, en dan stom staan te kijken als het toch zo is.

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-11 07:09
heuveltje schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 23:39:
Met gsm's weet ik het niet, maar heb op het kantoor ook een dergelijk probleem.
Ik heb een toestel, mijn collega heeft een een toestel.
Als hij er niet is schakel ik zijn toestel door naar het mijne > geen probleem

Als ik dan even wegmoet schakel ik mijn toestel door naar mijn gsm.
Als ze dan naar mijn toestel bellen, gaat die automatisch naar mijn GSM
Als ze dan echter naar mijn collega bellen gaat het toestel op mijn buro af, i.p.v. de GSM :?

Al 3 techies van de ICT afdeling gehad, die eerst zeggen dat dat niet kan, en dan stom staan te kijken als het toch zo is.
Dat met je collega's nummer heeft te maken met groepsschakelingen of een bepaalde huntgroep die de doorschakeling niet ziet of overruled. Even je telecompartner bellen en die lost dat welv oor je op.