Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

HP Photosmart D5360 met 123inkt huismerk

Pagina: 1
Acties:

• getfirefoxnow
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Ik denk er over om een HP Photosmart D5360 aan te schaffen.

Nu zie ik dat bij 123inkt het huismerk redelijk goedkoop is.
In hoeverre werkt het huismerk van 123inkt met de HP Photosmart D5360?
Heeft iemand hier ervaring mee?
In de pricewatch waren geen reacties te vinden.

• RvL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-11 17:49

RvL

Ik heb geen specifieke ervaringen met 123inkt, al dan niet in combinatie met de D5360, maar mijn algemene ervaringen met dit soort goedkope inktsoorten zijn niet geweldig.

Je betaald er inderdaad wel een heel stuk minder voor, maar mijn ervaringen zijn ook dat kleuren minder goed zijn (te donker, te licht e.d.), de inkt veeeeeel eerder uitloopt dan de originele inkt en ga zo maar door.

Vooral bij foto's vind ik dit persoonlijk zeer storend. Een foto moet bij mij zo kleurecht mogelijk zijn en niet na een ieniemienie druppeltje water al uit beginnen te lopen.

Ook heb ik het sterke gevoel dat het niet echt geweldig is voor koppen en aanverwante printeronderdelen.

Voor mij zijn dit soort inkten dus een no-go.

(overigens ervaringen mee met een Epson Stylus Color 740 en een HP All-in-one. Met m'n huidige Canon Pixma ip4200 begin ik er niet eens aan)

Liefde maakt een smal bed breed!
Nu de dekens nog...

Verwijderd

Heb ook ooit een HP All-in-One apparaat gehad en heb nu een Epson All-in-one. Heel grroot verschil wat betreft om te vullen hoor. HP cartridges hervullen is echt een vieze boel als je al het juiste gereedschap bij de hand niet hebt. Bij Epson is dit zo niet. Wel word het aanbevolen, is gelijk om even welk merk, navulinkt van kwaliteit te kopen.