Red Alert 3 ... render pc is mooier dan renderer pc

Pagina: 1
Acties:

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-02 08:49
Binnenkort verschijnt de PlayStation 3-versie van Command & Conquer: Red Alert 3. Deze versie maakt gebruik van de renderer van het pc-spel, waardoor de game er op de PS3 beter uit moet zien dan op de Xbox 360 en de pc.
Maakt gebruik van de renderer van het pc-spel waardoor het er mooier uitziet dan op de pc?

Dus de render engine van de pc is mooier dan die van de pc? Misschien dat EA het daadwerkelijk zo gezecht heeft, (dan is het niet jullie fout natuurlijk :P ) maar het staat er nogal raar. Ook zou ik er toch echt render engine van maken ipv renderer, dat laatste kan wel, maar is in mijn ogen minder mooi (hoewel dat natuurlijk een mening is)

~ Mijn prog blog!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Het gebruik van de pc-renderer zou kunnen verklaren waarom RA3 er beter uitziet op de PlayStation 3 dan op de Xbox 360, waar kennelijk een eenvoudiger renderer voor is gebruikt, maar niet waarom het spel mooier is op de PS3 dan op een pc. Hier laat de woordvoerder van EA zich echter niet over uit.
Lezen is een vak, maar het staat er wel in.

* Hooglander1 dacht i.i.a. hetzelfde, maar het staat er toch echt in.

[ Voor 13% gewijzigd door Hooglander1 op 22-01-2009 15:24 ]

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-02 08:49
Hooglander1 schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 15:23:
[...]

Lezen is een vak, maar het staat er wel in.

* Hooglander1 dacht i.i.a. hetzelfde, maar het staat er toch echt in.
Doh, hoe kan ik daar nu weer over heen gelezen hebben. Hooglander1 je bent me weer te slim af! (ik hoop niet dat dit een gewoonte is wordt :P )

~ Mijn prog blog!