Ik wil graag mijn computer een kleine upgrade geven voor niet al te veel geld. Ik ben van plan om er een 2e EVGA 8800GTS 512MB bij te zetten. Nu las ik op Salland.eu dat dit niet stabiel is met nforce 650/680/750/780 chipsets. Is het helemaal niet mogelijk dan?
Ik zou eerder op 'onpartijdige' review site kijken en vragen naar dit euvel of ervaringen... salland is gwn een webshop, dus daar kan best een belangen conflict zijn...
Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje
"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori
2X 8800GTS in een 650/680/750/780 bordje gaat perfect. Het enige "probleem" met deze chipsets is dat ze iets moeilijker overclocken (meestal gaan intel-chipsets iets verder/makkelijker).
De reputatie van 680i moederborden is dat deze moelijk stabiel te krijgen zijn en al eens plotseling durven sterven, ik vermoed dat de reviewer bij salland dit bedoelt. Draait je pc nu probleemloos, gewoon een 8800GTS bijkopen !
De reputatie van 680i moederborden is dat deze moelijk stabiel te krijgen zijn en al eens plotseling durven sterven, ik vermoed dat de reviewer bij salland dit bedoelt. Draait je pc nu probleemloos, gewoon een 8800GTS bijkopen !
Frag_Zero
Op GoT is geen vraag te dom, maar we verwachten wel dat je zelf doet wat je kunt voor je een topic opent - en dat je duidelijk maakt wat je zelf dan ook gedaan hebt.
In dit geval heb je op één enkele plek iets gelezen (waar je geen link naar geeft en dat niet een site is waar mensen normaal op zoek gaan naar tech support info...) en lijk je verder niets zelf opgezocht te hebben om te kijken of die ene bewering bevestigd danwel ontkracht wordt - of heb je dat wel gedaan, maar laat je na te melden waar je gekeken hebt en wat je er vond.
Daarmee voldoet dit topic niet aan ons beleid mbt zelfwerkaamheid en moeten we hem helaas sluiten.
In dit geval heb je op één enkele plek iets gelezen (waar je geen link naar geeft en dat niet een site is waar mensen normaal op zoek gaan naar tech support info...) en lijk je verder niets zelf opgezocht te hebben om te kijken of die ene bewering bevestigd danwel ontkracht wordt - of heb je dat wel gedaan, maar laat je na te melden waar je gekeken hebt en wat je er vond.
Daarmee voldoet dit topic niet aan ons beleid mbt zelfwerkaamheid en moeten we hem helaas sluiten.
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()