Ik heb momenteel een Raptor WD740GD van 74GB, maar ik wil natuurlijk altijd nog sneller als het even kan. Nou krijg ik het idee dat een 300GB VelociRaptor een stuk sneller zou moeten zijn. Nou vroeg ik me af of iemand ervaring heeft met een dergelijke overstap, om te kunnen bevestigen of ontkrachten dat het er sneller van wordt.
Ook vroeg ik me af welke VelociRaptor ik dan moet nemen, de BLFS, HLFS of GLFS... Echt goeie vergelijkende tests kan niet namelijk niet vinden. Wel tests van verschillende sites, maar die kun je door verschillende testmethodieken natuurlijk niet naast elkaar leggen...
Mijn controller is overigens "gewoon" een ICH10 in AHCI-mode van een Intel P45-based moederbord.
Alle hulp is welkom
Ook vroeg ik me af welke VelociRaptor ik dan moet nemen, de BLFS, HLFS of GLFS... Echt goeie vergelijkende tests kan niet namelijk niet vinden. Wel tests van verschillende sites, maar die kun je door verschillende testmethodieken natuurlijk niet naast elkaar leggen...
Mijn controller is overigens "gewoon" een ICH10 in AHCI-mode van een Intel P45-based moederbord.
Alle hulp is welkom
日本!🎌