Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Kleine kast/barebone voor mATX -> Asus P2-MEA3200?

Pagina: 1
Acties:

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:07

Pubbert

random gestoord

Topicstarter
Ik ben al een tijdje opzoek naar een zo klein mogelijk kast, waar een mATX bordje in past.

De PC moet in een Ikea Expedit kast komen te staan, hierin is precies 35x35x35cm ruimte. (HxBxD)

De diepte is nog iets dieper, aangezien de kast niet in zijn geheel met de achterwand tegen de muur staat. (Zeg, 38/39cm)

De PC gaat vooral gebruikt worden als HTPC, maar ook af en toe wat games, dmv een 2de monitor, met toetsenbord en muis.

Aopen en Thermaltake hebben vaak nét iets te grote kastjes, waardoor het niet gaat passen.

Ik ben ook aan het kijken geweest voor Barebones, bijv. de Asus Pundit P2-M3A3200.

Deze is lekker klein (91mm (W) x 275mm (H) x 357mm (D), heeft een moederbord met goede chipset en onboard video voor HD films, een supergoede prijs imho.

Enige nadeel is de uitbreidbaarheid qua. videomogelijkheden, en van een HD3200 onboard verwacht ik niet al teveel goeds met de wat nieuwere spellen, deze barebone heeft wel een PCI-e 16x slot, maar dit zit verticaal, en er zit een Raisercard in, met 2x PCI-e 1x, ik neem aan dat bijv. een HD4650 o.i.d niet echt lekker gaat werken op een PCI-e 1x slot?

(zie -> http://www.overclockerscl...s_m3a_htpc/riser-card.jpg )

Deze barebone kan voor 3 tientjes meer geleverd worden met een HD3450, deze kan via Hybrid Crossfire wel samenwerken met de onboard HD3200, maar dit lijkt me nog niet echt geweldig (Ik heb nu bijv. een HD2600 mobility in mijn laptop, ik verwacht van bovenstaande combi niet meer peformance om eerlijk te zijn)

Dus mijn vraag is, weet iemand een vergelijkbare mATX desktop/htpc, of barebone PC die wel wat meer mogelijkheden heeft om er achteraf een PCI-e16x kaart in te zetten? En niet dieper is dan zeg, 36/37cm?

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝