Beste medetweakers,
Ik ben een informatie site aan het maken waarbij ik gebruik wil maken van een afbeelding van iemand die, als je d'r met de muis overheen gaat, een filmpje gaat afspelen in datzelfde vlak..
Zelf heb ik al geprobeerd dit op te lossen met de FLVplayer.swf van de bekende Jeroen, maar dit kreeg ik niet voor elkaar zonder flikkering:
Wie heeft zoiets als dit al wel eens eerder gemaakt?
Ik ben een informatie site aan het maken waarbij ik gebruik wil maken van een afbeelding van iemand die, als je d'r met de muis overheen gaat, een filmpje gaat afspelen in datzelfde vlak..
Zelf heb ik al geprobeerd dit op te lossen met de FLVplayer.swf van de bekende Jeroen, maar dit kreeg ik niet voor elkaar zonder flikkering:
- De afbeelding switched van jpg naar div met embedded object (de FLVplayer.swf met een aantal settings)
- Eenmaal in beeld word dezelfde afbeelding gebruikt door de FLVplayer.swf om iets te laten zien terwijl het filmpje gebufferd word
- Zodra het filmpje begint te spelen laat hij eerst een zwarte frame zien, en dus knippert het beeld weer van plaatje naar zwart en terug naar de eerste frame van het filmpje
Wie heeft zoiets als dit al wel eens eerder gemaakt?