Wil graag de volgende apparaten gaan aansluiten :

De aansluitingen die op de apparaten aanwezig zijn :
Yamaha DVD-S540
1 x Component OUT
1 x Optical OUT
1 x Coaxial OUT
Panasonic TH42PV70
1 x Component IN
1 x RCA OUT
1 x RCA IN
2 x HDMI IN
1 x HDMI OUT
2 x SCART IN
1 x VGA IN
XBOX360
1 x Component OUT
1 x RCA OUT
Nintendo Wii
1 x Component OUT
1 x RCA OUT
Samsung DCB9401R
1 x Coax IN
1 x Coax LOOP
2 x SCART OUT
1 x Optical OUT
MEDIACENTER
1 x VGA OUT
1 x HDMI OUT (alleen beeld)
1 x Optical OUT
1 x Coaxial OUT
1 x Coax IN (TechoTrend C-1501 DVB-C)
Onkyo HT-R518
2 x Optical IN
2 x Coaxial IN
3 x HDMI IN
1 x HDMI OUT
4 x Composite IN
1 x Composite OUT
Ik wil dus graag zoveel mogelijk met de hoogst mogelijke kwaliteit beeld en geluid op de receiver aansluiten. Met de Mediacenter wil ik DVB-C ontvangen, rechtstreeks uit de muur. Ook de Mediacenter aansluiten op de receiver.
Kan iemand mij misschien helpen of dit allemaal mogelijk is en wat ik dan nodig zou hebben.
Ik beschik ook nog over een Joytech 540 Control Center, daar kan je 4 Component OUT + Optical apparaten op aansluiten en dan vervolgens 1 Output genereren (Component + Optical). Je kan dan schakelen tussen de verschillende "kanalen" op het apparaatje zelf.
De receiver moet ik nog aanschaffen, wil graag eerst weten of ik hier echt alles op kan aansluiten. De receiver kan alleen HDMI Beeld doorgeven heb ik begrepen, dus geen geluid. Dit wil ik het liefst zoveel mogelijk Optisch aansluiten op de receiver. Maar is dat allemaal wel mogelijk ?
Thanks !

De aansluitingen die op de apparaten aanwezig zijn :
Yamaha DVD-S540
1 x Component OUT
1 x Optical OUT
1 x Coaxial OUT
Panasonic TH42PV70
1 x Component IN
1 x RCA OUT
1 x RCA IN
2 x HDMI IN
1 x HDMI OUT
2 x SCART IN
1 x VGA IN
XBOX360
1 x Component OUT
1 x RCA OUT
Nintendo Wii
1 x Component OUT
1 x RCA OUT
Samsung DCB9401R
1 x Coax IN
1 x Coax LOOP
2 x SCART OUT
1 x Optical OUT
MEDIACENTER
1 x VGA OUT
1 x HDMI OUT (alleen beeld)
1 x Optical OUT
1 x Coaxial OUT
1 x Coax IN (TechoTrend C-1501 DVB-C)
Onkyo HT-R518
2 x Optical IN
2 x Coaxial IN
3 x HDMI IN
1 x HDMI OUT
4 x Composite IN
1 x Composite OUT
Ik wil dus graag zoveel mogelijk met de hoogst mogelijke kwaliteit beeld en geluid op de receiver aansluiten. Met de Mediacenter wil ik DVB-C ontvangen, rechtstreeks uit de muur. Ook de Mediacenter aansluiten op de receiver.
Kan iemand mij misschien helpen of dit allemaal mogelijk is en wat ik dan nodig zou hebben.
Ik beschik ook nog over een Joytech 540 Control Center, daar kan je 4 Component OUT + Optical apparaten op aansluiten en dan vervolgens 1 Output genereren (Component + Optical). Je kan dan schakelen tussen de verschillende "kanalen" op het apparaatje zelf.
De receiver moet ik nog aanschaffen, wil graag eerst weten of ik hier echt alles op kan aansluiten. De receiver kan alleen HDMI Beeld doorgeven heb ik begrepen, dus geen geluid. Dit wil ik het liefst zoveel mogelijk Optisch aansluiten op de receiver. Maar is dat allemaal wel mogelijk ?
Thanks !
[ Voor 5% gewijzigd door brtk op 22-01-2009 11:42 ]