IE 6 en lager

Pagina: 1
Acties:
  • 159 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gdzr
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08:22
ben nu bezig met een website.
In internet explorer 7+ werkt hij gewoon normaal
In IE 6- werkt hij niet goed.
In firefox werkt hij ook gewoon normaal, net als chrome.

De url is www.totalpech.nl

als je hem eerst opent in IE 7 en dan IE 6 dan zie je het verschil. als je de code wil hebben, dan post ik hem.

6.8 kWp op zuid en west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Hallo Gdzr,

Het is de bedoeling (met name van dit subforum) dat je zelf wat inzet toont. Het is absoluut niet efficiënt als we met z'n allen door je hele website gaan spitten en vandaar dat we wat basisregels hebben opgesteld. Deze richtlijnen zorgen ervoor dat zowel jij als wij een geïsoleerd probleem voor de kiezen krijgen, wat het debuggen en / of oplossen van je probleem veel makkelijker maakt.

Als we Het algemeen beleid #topicplaatsen even vertalen naar jouw probleem, dan gaat dit topic alleen succesvol worden als:

• je het probleem isoleert. Zet alle probleem code bij elkaar (door code te strippen) zodat we alleen het probleem zien
• je zelf aangeeft waar je denkt dat het probleem ligt en wat je zelf hebt geprobeerd om het op te lossen
• of je gezocht hebt, zo ja, op welke steekwoorden en waarom de geboden oplossingen geen oplossing voor jou waren

Ik ga dit topic sluiten. Wat mij betreft maak je een nieuw topic aan, mits je aan alle bovenstaande punten voldoet :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Dit topic is gesloten.