Toon posts:

Playstation Portable Topics (PSP).

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste iedereen,

Waar ik me een beetje aan stoorde was dat ik amper PSP topics kon vinden. Ten minste, ik zag ze wel, maar ze waren enorm oud en niet-actueel.

Er zijn veel vragen rondom bijvoorbeeld internet op je PSP slim & lite 3000. Ook zag ik een topic die in één post minstens tien jpegs miste.

Ik wil me hier niet beklagen hoor, maar zou héél graag zien dat er een actuele topic wordt geopend over de PSP hardware.

Ik wil hier graag m'n steentje aan bijdragen, maar wil me hier niet in m'n eentje aan wagen, omdat ik nieuw ben bij de PSP's. Ook ben ik nieuw op het forum, en een grote post schrijven vind ik nog een beetje lastig.

Mijn vraag is;
  • Is er iemand die van het huidige aanbod aan info, een nieuwe post wil maken eventueel samen met mij?
Als ik iets niet gezien heb dan excuses, maar had in het begin van de avond gezocht en kon helaas niets vinden. Misschien dan hieronder de link zodat mensen meteen daar heen kunnen voor alles omtrent dit mooie aziatische stukje techniek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansje22
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-12-2021
Ik vind dat er een deel 22 moet komen, 21 is al ruim jaar oud

[ Voor 10% gewijzigd door Hansje22 op 22-01-2009 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-09 21:38
Wat heeft dat ermee te maken ? Je kickt hem toch gewoon effe omhoog met een opmerking/vraag/suggestie.

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansje22
not2secure4u schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 16:35:
Wat heeft dat ermee te maken ? Je kickt hem toch gewoon effe omhoog met een opmerking/vraag/suggestie.
waar bemoei je je mee?

Doe eens normaal. Waar bemoei jij je eigenlijk mee :?

[ Voor 12% gewijzigd door TheZeroorez op 25-01-2009 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansje22
zucht nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
Ik bedoelde gewoon dat je hem evengoed kan omhoog kicken om meer info te krijgen of een request om een update te doen aan de TS met alles info in.

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hansje heeft wel beetje punt.

De PSP is best een populaire handheld. De Nintendo DS is meer voor volwassenen of juist weer kinderen. Veel mensen van rond mijn leeftijd willen eerder iets wat er wat gestroomlijnder en gelikter uit ziet en dat is de DS niet écht. Ik zeg dit omdat de DS véél beter verkoopt, maar de PSP bij een andere groep weer heel populair is, denk dat juist de mensen van hier soms niet vinden wat ze willen als het de PSP betreft.

Bedankt voor je reactie Not2secure4you maar als je een handheld koopt en er fan van bent wil je dat wel graag delen met anderen en die post over de PSP is gewoon stokoud :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand houdt je toch tegen om het bestaande topic weer uit de sloot te halen?

Bovendien wil het feit dat dit topic in de sloot zit ook wel wat zeggen over de populariteit van de PSP onder de tweakers, misschien is dit gewoon niet het goede forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
Ja dat begrijp ik dat ie oud is, maar je kan hem toch gewoon kicken ? Indien er genoeg activity is zullen mensen wel weer actief bijdragen aan het topic :)

NUC I5 256GB SSD

Pagina: 1