Toon posts:

[PHP] Slideshow met tekst en links

Pagina: 1
Acties:
  • 623 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een goed slideshow script zoals hier op tweakers.net op de frontpage onder Reviews & features. Deze ziet er heel gaaf en gelikt uit :9 . Ik had al iets in die aard gevonden maar daar kun je geen links in verwerken tenzij je er voor betaald. Dan kan ik het beter zelf laten maken en daarvoor betalen...

Ik wil dit eerst toch zelf eens proberen maken alleen vind ik geen tutorials die zo uitgebreid gaan. Het blijft altijd beperkt tot een gewone slideshow van afbeeldingen. Mischien weten jullie toch ergens een uitgebreide toturial/script zijn ? En met welke scripttaal is deze hier op tweakers gemaakt php,jave,flash... Hoor het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-09 20:16
Google op lightbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Is een lightbox niet dat wanneer je op een afbeelding klikt deze vergroot wordt en de achtergrond donker/lichtgrijs wordt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 01:35:
[...]
Is een lightbox niet dat wanneer je op een afbeelding klikt deze vergroot wordt en de achtergrond donker/lichtgrijs wordt ?
Waarschijnlijk wel, daarom zegt de meneer dat ;)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceninja
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 31-07 19:01
Hij wil niet een lightbox, maar een slideshow zoals hij zegt.

Zo iets als:
http://interface.eyecon.ro/demos/slideshow.html
http://interface.eyecon.ro/docs/slideshow

[ Voor 5% gewijzigd door spaceninja op 22-01-2009 01:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tonyisgaaf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb deze een paar keer geïmplementeerd:
SmoothGallery
Volledig met JS en CSS te customizen slideshow, terwijl je redelijk semantische HTML kan gebruiken om de afbeeldingen te laden.
In de beschrijvingen kunnen gewoon href's, staan nl. gewoon als zodanig in de HTML.

NL Weerradar widget Euro Stocks widget Brandstofprijzen widget voor 's Dashboard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik zoek inderdaad een slideshow script, hetgeen Spaceninja en Tonyisgaaf geven als vorbeeld kan ik zeker en vast al verder mee... Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Sorry, maar we programmeren in de Devschuur onze eigen scripts. Het kan niet de bedoeling zijn dat wij je moeten gaan helpen met het zoeken naar scripts van derden; mocht je problemen hebben met het zelf schrijven ervan, dán zit je hier goed. ;)

Los daarvan: waarom zet je PHP in de titel als je niet weet welke taal je nodig hebt, en belangrijker: als je dan toch al denkt dat het om PHP gaat, waarom lees je dan niet in Waar hoort mijn topic? dat je dan hier verkeerd zit. ;)

Hoe dan ook, dit topic gaat dicht. Mocht je tegen concrete programmeerproblemen aanlopen, dan horen we dat graag van je in een nieuw topic. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.