• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06:27
Beste tweakers.

In windows 7 had ik al een probleem bij het spelen van mirrors edge en red alert 3, ik kreeg een BSOD waar bij stond, your device driver got stuck in an infinte loop.
Ik weet niet wat het betekent, misschien kunnen jullie mij dit uitleggen.
Ik net vista erop gezet, fresh install, alles ge-update.
Kaarten met 20mhz meer geclocked op 700/1100.
Leukste is, voordat ik naar W7 ging werkte het perfect op zelfde clocks.

Nu is mijn vraag, waar ligt de bsod aan? ''your device driver got stuck in an infinte loop.''

Kan een van jullie mij helpen? wil gewoon kunnen gamen.

Mvg,

Verwijderd

De BSOD ligt aan een fout in je systeem. Als ik er van uit mag gaan dat de Engelse tekst de foutmelding is, is er iets wat me zegt dat het aan een driver ligt.

En doe je video?kaart eens op de standaard specificaties zetten. Dan sluit je al uit dat je videokaart instabiel is door een te hoge clock.

• sacaji
ik heb hem nu op de laatste OC clocks die wel stabiel waren.

Geinig is, furmark deed het niet op 700/1100.

Deed opeens op 650/1050 en toen ging hij draaien, daarna weer 700/1100 en ging hij hangen na 3 sec.

Dus het moet de OC van mijn kaarten zijn die te hoog is?

• sacaji
Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 00:44:
De BSOD ligt aan een fout in je systeem. Als ik er van uit mag gaan dat de Engelse tekst de foutmelding is, is er iets wat me zegt dat het aan een driver ligt.

En doe je video?kaart eens op de standaard specificaties zetten. Dan sluit je al uit dat je videokaart instabiel is door een te hoge clock.
En ja, me Vista ultimate 64 is nederlands, bsod was in engels.

680/1080 hangt hij meteen, moet ik furmark sluiten via task manager.. wat raar, het deed perfect voordat ik W7 erop gooide.

Ik install nu even alle Windows updates, kijken of dat een verschil maakt.

660/1060 werkt gewoon in furmark, kan testen, benchen, stabiliteit test doen, xtreme burning mode, hoger bv 670/680 dan krijg ik meteen black screen.
Dan zit ik vast aan 660/1060 :S

Help iemand als er tijd is!

Is de fout dan mijn OC? die van ''eventueel te hoog is''?.

[ Voor 41% gewijzigd door sacaji op 22-01-2009 01:04 ]

• sacaji
Ligt aan de hotfix driver, 660/1060 werkt in furmark met testen, en in game net bij deadspace geen bsod gekregen wat ik gister wel meteen had.
Vind ik wel jammer, wie weet dat 9.1 me wel verder laat overclocken, weet niet of het ook aan drivers ligt?