scrolwheel click link stuk?

Pagina: 1
Acties:

• shadowlyse
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-01 19:25
Tot op enkele uren geleden kon ik op een link klikken door op het scrolwieltje te klikken dit werkte in zowel firefox als safari. Opeens werkt dit nu niet meer in zowel FF als Safari. Ik gebruik een Logitech muis heb een macbookpro.
  • Het volgende heb ik geprobeerd:
  • Firefox opnieuw opstarten
  • MBP opnieuw opstarten
  • Muis loskoppelen en weer aankoppelen
  • Gezocht in de instellingen van systeemvoorkeuren
  • Gezocht in de normale FF instellingen en de about:config (middle cliking opens link in new tab = true) :/
  • Diverse malen op diverse manieren gegoogeld
Wat ik wel heb gevonden is dat ik dan maar logitech drivermeuk moet geen installeren geen zin in ----> blootware
Het zou helemaal niet mogelijk zijn 8)7 terwijl het altijd gewerkt heeft.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Muis al op een andere computer geprobeerd? Misschien is er iets stuk gegaan.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-01 04:37
Heb je computer geprobeerd opnieuw op te starten? :Y) Mja.. MBP... afkortingen -O-
Verwijder eens alle apparaten in apparaatbeheer die over je muis gaan, plug em los, plug em er weer in.

[ Voor 10% gewijzigd door Moning2 op 22-01-2009 00:51 ]

• shadowlyse
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-01 19:25
gambieter schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 00:41:
Muis al op een andere computer geprobeerd? Misschien is er iets stuk gegaan.
Ik ben even remote ingelogd op mijn Windows bak en daar doet ie het ook niet meer.....
Zou het dan toch zo kunnen zijn dat mijn 3 oude muis aan het overlijden is..... :'(

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-01 04:37
shadowlyse schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 00:51:
[...]

Ik ben even remote ingelogd op mijn Windows bak en daar doet ie het ook niet meer.....
Zou het dan toch zo kunnen zijn dat mijn 3 oude muis aan het overlijden is..... :'(
Zo werkt dat dus niet he :9 hij bedoelt de muis in een andere computer pluggen en daarop proberen

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 00:24
Ik heb wel eens dat mijn middelste muisknop gezien wordt als een gewone linker muisknop. Is dat bij jou ook het geval of doet ie helemaal niets meer?
Pagina: 1