Toon posts:

dell studio xps 16

Pagina: 1
Acties:
  • 345 views

Verwijderd

Topicstarter
ik ben opzoek naar laptop voor school ( veel werk in flash, photoshop en 3d) en ik vroeg mij af of deze laptop (dell studio xps 16) er prima geschikt voor was (ik weet niet veel van hardware af). Daarnaast vroeg ik me af of hij ook geschikt was voor wat med games zoals WoW bijvoorbeeld en wat rts games.

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-02 16:44
Welke config wil je samenstellen bij Dell voor welk budget? De XPS lijn is hun pro lijn en zelfs met de minimaal specs kan je doen wat je willt. Die studio xps 16 is btw dusdanig nieuw dat ik denk dat er nog niemand is met hands on ervaring.

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Verwijderd

Topicstarter
gewoon standaard pakket alleen dan 4gb geheugen voor de rest al het wat erin het basis pakket zit inbegrepen

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:13
Welkom op GoT!

Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat de CSL dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral Aanschafadvies eens door te nemen.

Je kan advies vragen in [NBBG] Allround Notebook - december 2008. Geef ook even aan waarom je denkt dat die laptop goed is en wat je budget is.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goede laptop. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.