Toon posts:

Jens de Nintendofiel

Pagina: 1
Acties:
  • 423 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hee tweakers!

Voor mijn opleiding Journalistiek kreeg ik de opdracht om een viral te maken. Ik koos voor het product Virtual Console van Nintendo en moest daar dus reclame voor maken. Dit verpakte ik in een neppe documentaire die ik met hulp van wat bekende Lelystedelingen maakte. Het resultaat is hier te vinden:

http://www.youtube.com/watch?v=8LbpLUSVybw

Ik ben zelf helemaal geen filmmaker en had geen budget of professionele acteurs tot mijn beschikking, dus het grootste gedeelte was nogal natte vingerwerk. Maar wat vinden jullie ervan? Heeft het toch een beetje de goede Nintendo-vibe meegekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-09 17:21

Nik

Leuke tekst, irritante stem. Snuit je neus voortaan. Of laat desnoods je vader (ofzo) de voice over doen! Zo veel leuker. Echt.

Ookal twijfel ik of dit topic hier thuis hoort. Waar wil je nu precies heen met je filmpje? Wat wil je precies weten?

[ Voor 32% gewijzigd door Nik op 21-01-2009 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-10 11:56

PromoX

Flying solo

Ik denk inderdaad niet dat dit een topic is dat in Spielerij thuishoort, omdat ik er niet veel (ontopic) discussiewaarde in zie en omdat het min of meer spam is.

Het zou meer iets kunnen zijn voor de Huiskamer, maar daar kom je, zoals in de voorwaarden te lezen is, op dit moment nog niet voor in aanmerking.

[ Voor 9% gewijzigd door PromoX op 21-01-2009 23:03 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Nik schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 22:48:
Leuke tekst, irritante stem. Snuit je neus voortaan. Of laat desnoods je vader (ofzo) de voice over doen! Zo veel leuker. Echt.
Precies. Verder erg vermakelijk :)

Slotjes zijn er alleen voor users! O-)

Dit topic is gesloten.