Bose G321 GSX - Ethernet ?? -> cd naar mp3 en titel/artiest

Pagina: 1
Acties:

• Renkie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-12 07:43
Kennis van mij heeft een Bose 321 GSX set.
In de handleiding van dik 100 pagina's staat hoe je stap voor stap een cd op het interne geheugen zet (HDD).

Bij aanschaf heeft de leverancier er 50 CD's opgezet, incl artiest , titel, etc.
Als ik nu een andere cd er in doe en wil overzetten worden deze gegevens niet erin gezet. Logisch want het ding heeft geen link met de buitenwereld

Wie heeft ervaring hiermee, er zit een ethernet poort op maar deze wordt niet genoemd in de handleiding (alleen op de overzichtskaart)
En het zou nog veel makkelijker zijn als je vanaf een laptop die CDs kan omzetten naar mp3 en dan via de ethernet poort te kopieren.
Via google kom ik wel meldingen / klachten tegen dat de poort niet werkt, maar dan vraag ik me af HOE die leverancier in 1e instantie die 50CDs er op heeft gekregen. Ook wordt in een andere handleiding vermeld dat deze voor "future use is"

Zijn er hier mensen die ervaring met dit apparaat hebben ? En dan met name het overzetten van CD's incl naam/titel info

• jvanhambelgium
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-12 23:09
Tien, van wat ik kan lezen zijn er updates van Bose (gracenote) die blijkbaar dan titel-info enzo bevatten ??
Dus er is helemaal geen sprake van "online" te gaan opzoeken (vb freedb).

Ik las dat sommige mensen die een tijd "naamloze" CD's op hun Bose hebben staan tot de volgende update en plots dan herkende die de CD-tracks wel ? Wat is dat nu weer voor een prutsoplossing ?!

Quote :

"Ik heb het Bose 321 GS II systeem al meer dan 1 jaar in gebruik. En ik heb er elke dag veel plezier van.

Het geluid is fantastisch (niet alleen bij dvd, maar ook bij alleen radio/cd). Telkens als ik ergens op visite ben en de muziek staat aan (op een ander systeem), realiseer ik me weer wat voor super geluid ik thuis heb.

Als ik dan één minpuntje moet verzinnen: ik koop vaak de nieuwste cd's. Omdat ik geloof ik 2 keer per jaar een update krijg van Bose (gracenote) voor de harde schijf, staan de cd's op de harde schijf dus heel lang zonder titelinformatie etc. Dit kun je echter wel handmatig invoeren. Maar dat is best een karwei. Als de update disc is verwerkt, is ook de titelinformatie van de cd's op de harddisk bijgewerkt. "