Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Outlook 2007] Bijlagen openen niet meer

Pagina: 1
Acties:

• Timmeah
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-10 18:31
Ik heb hier een Outlook 2007. Alles werkte altijd prima, echter kan ik nu geen bijlagen meer openen.

Als ik dubbelklik, dan krijg ik het zandlopertje te zien (zeer kort) en dan gebeurt er vervolgens niks.

Verder als ik het leesvenster gebruik werkt het ook niet. Ik blijf een leeg venster houden.

Ik heb Scanpst.exe geprobeerd en geen fouten gevonden. Verder werkt email verzenden en ontvangen wel gewoon. Dus ik begrijp het probleem niet helemaal. Outlook opnieuw installeren is op dit moment even geen optie. Iemand een idee?

• GoBieN-Be
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:52
Probeer eens je "outlook secure attachments temp folder" te legen.
De locatie van die folder kan je terug vinden in het register onder volgende sleutel:
Outlook 2007
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\12.0\Outlook\Security

Value Name: OutlookSecureTempFolder
Data Type: REG_SZ

Meer info hier:
Attachments remain in the Outlook Secure Temporary File folder when you exit Outlook 2003 or Outlook 2007

• Zenyatta
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17:47

Zenyatta

Tsjakka!

En anders wil het misschien helpen je bijlage op te slaan op laten we zeggen het bureaublad, het bijbehorend programma te openen (bijvoorbeeld Word) en vanuit dat programma de bijlage te openen. Ik ken mensen die volgens mij hetzelfde probleem hebben gehad en dat via deze omweg 'opgelost' hebben.

Overigens, je zegt dat je Outlook gebruikt. Heb je het probleem ook in Outlook Express?

Misschien kan het ook helpen om Thunderbird te gebruiken...

The answer is 42.