Toon posts:

[Numbers '09] Categorieëen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedenmiddag allemaal,

Sinds kort werk ik met iWork '09, en dus ook met Numbers '09. Een van de standaard sheets maakt gebruik van categorieen om bedragen te kunnen sorteren. Om de situatie wat duidelijker te maken hieronder een screenshot van de categorie lijst.

Afbeeldingslocatie: http://i9.photobucket.com/albums/a87/SWW/numbers.jpg

Mijn vraag is hoe ik de namen van deze categorieen kan veranderen, en hoe ik meer categorieen kan toevoegen? Ik heb overal gezocht maar kwam er niet uit, zowel Numers Help en Google heeft me niet geholpen. Alvast bedankt voor jullie hulp

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

En met pagina 65 e.v. van de Numbers handleiding lukt het ook niet?

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor de verwijzing, het heeft echter niet geholpen. Gelukkig ben ik wel achter de oplossing van het probleem. Wat ik wilde is de namen die mogelijk waren in het popup menu veranderen. Dit gaat niet via categorieen of iets dergelijks, maar is te wijzigen via Inspecter _> Cell Format > Pop up menu en daar zijn de waarden te wijzigen. Toch bedankt voor de hulp