tweakers,
ik ga een laptop aanschaffen maar ik zit te twijfelen tussen twee modellen, beide van het merk Asus.
De specificaties zijn nagenoeg hetzelfde het grote verschil zit hem in de videokaarten.
de keuze is tussen de volgende twee videokaarten
GeForce 9300M G
&
ATI Mobility Radeon 3470
Waar gaat de laptop voor gebruikt worden?
het wordt geen laptop waarop games gespeeld gaan worden.
Hij zal met name gebruikt worden voor het geven van presentaties en instructievideo's. Hierbij zal de laptop worden aangesloten op een beamer via HDMI. De video's die afgespeeld worden zullen wel van hoge kwaliteit zijn.
Mijn vraag is nu: welk van beide videokaarten is hier het beste voor geschikt?
Ik heb zelf op internet gezocht naar specificaties van de beide videokaarten maar kwam dr niet echt uit.....
ik ga een laptop aanschaffen maar ik zit te twijfelen tussen twee modellen, beide van het merk Asus.
De specificaties zijn nagenoeg hetzelfde het grote verschil zit hem in de videokaarten.
de keuze is tussen de volgende twee videokaarten
GeForce 9300M G
&
ATI Mobility Radeon 3470
Waar gaat de laptop voor gebruikt worden?
het wordt geen laptop waarop games gespeeld gaan worden.
Hij zal met name gebruikt worden voor het geven van presentaties en instructievideo's. Hierbij zal de laptop worden aangesloten op een beamer via HDMI. De video's die afgespeeld worden zullen wel van hoge kwaliteit zijn.
Mijn vraag is nu: welk van beide videokaarten is hier het beste voor geschikt?
Ik heb zelf op internet gezocht naar specificaties van de beide videokaarten maar kwam dr niet echt uit.....