Toon posts:

Twee beeldschermen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een packard bell notebook en een Philips Monitor. Nu wil ik beide schermen gebruiken. Als ik de dvi stekker aansluit op de monitor dan zie ik wel op beide schermen beeld maar mijn bureaublad ikoontjes maar op 1 scherm. Hoe kan ik het zo krijgen dat ik op mijn externe monitor dezelfde gegevens krijg als op mijn notebook. Ze hoeven niet allebei tegelijk te draaien, als ik de externe gebruik klap ik de notebook dicht.

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-05 22:51

Fixer

FP ProMod
Even van de Microsoft site geplukt:

Hetzelfde bureaublad weergeven op meerdere monitors:

Klik op het tabblad Instellingen in het dialoogvenster Eigenschappen voor Beeldscherm op het pictogram van de monitor die u naast de hoofdmonitor wilt gebruiken.

Schakel het selectievakje Het Windows-bureaublad uitbreiden naar deze monitor in. Met deze optie kunt u onderdelen op uw scherm naar de andere monitor slepen. U kunt een venster ook vergroten en over meerdere monitors spreiden.

:)

Verwijderd

Je bent op zoek naar wat "Klonen" heet.. Kijk eens in het control panel van je videokaart-software (ati CCC of nvidia control panel)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb bij mijn nVidia controlpanel gekeken en een aantal uitgeprobeerd, maar dan krijg ik op mijn externe beeldscherm wel mijn achtergrond van het bureaublad maar niet de ikoontjes en de startbalk. Met mijn muis kan ik dan van de notebook scherm doorscrollen naar het andere scherm, dus lijkt het net alsof ze naast elkaar staan.
Je kan dan kiezen voor notebook+externe monitor of andersom. Met het klonen van het bureaublad komt alles wel op de externe monitor maar is alles weer weg van de notebook scherm.

• catfish
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-04 11:40
bij de meeste laptops kan je via een sneltoets je beeldscherm klonen naar het externe scherm
voor HP is dit FN + F4, geen idee wat het voor PB is, maar het lijkt mij een standaard functie

Verwijderd

Topicstarter
OK, dat werkt ook. Dank je

• The_nv40_man
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-06-2022
Houd er wel rekening mee dat de schermen eigenlijk dezelfde resolutie moeten hebben om de kloonfunctie goed te kunnen gebruiken.

Omdat je zegt dat je maar één van twee tegelijk gebruikt lijkt het me het meest logisch als je gewoon met de functie toetsen (FN+F4) alleen dat scherm aan zet wat je gaat gebruiken.

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Wat dacht je van eens je laptop manual te lezen, daar staat dit haarfijn in...
Pagina: 1