Maar dit kan toch gewoon niet dat een nieuw en gesealde game in de winkel 60 euro kost en op ebay 20 euro ?
Dat lijkt mij ook niet en ik vermoed dat hier dan ook wel weer het aloude gezegde "als het te goed klinkt om waar te zijn, dan is het dat waarschijnlijk ook". Zonder een duidelijke link naar de betreffende ebay pagina etc. is hier echter natuurlijk weinig zinnigs over te zeggen, want misschien is het zoals hierboven al wordt gesuggereerd wel gewoon een kwestie van heel scherp inkopen.
Verder hanteert ebay voor zover ik weet een feedback systeem, dus wellicht dat je daar zelf al eens kan bekijken of die verkopers als betrouwbaar worden gezien. En als het inderdaad foute boel is, dan is daar misschien via je favoriete zoekmachine ook nog wel wat over terug te vinden.
Kortom, je startpost is wel erg mager op deze manier en net zoals in je vorige twee topics ontbreekt hier ook weer enige blijk van eigen inzet. Het is niet de bedoeling om hier zomaar je vraagje te dumpen in de hoop dat je er dan antwoord op krijgt.
Dit topic gaat dan ook bij deze op slot. Ik stel voor dat je zelf nog eens even wat op onderzoek uit gaat en daarna eventueel met een goede uitgebreide startpost terugkomt om deze kwestie eventueel hier in het Shopping Forum te bespreken
[
Voor 4% gewijzigd door
Orion84 op 21-01-2009 19:23
]