DiskStation benaderen via proxy

Pagina: 1
Acties:
  • 176 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stekkerjack
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-04-2024
Ik had al een topic geplaatst maar dat werd nogal rigoureus afgekapt, daarop heb ik een PM gestuurd naar de betreffende mod, maar toen antwoord uitbleef heb ik besloten een nieuw topic te openen.

Ik heb dus een DiskStation DS108j, een NAS maar dan uitgebreider, 1 van de functies is dat je het ding kunt instellen vanaf internet. De poort die hiervoor gebruikt word is 5000, dus het normale adres is www.jvanoort.nl:5000 .

Tot zover geen problemen, maar wel als ik mijn DS vanaf school wil bereiken (waar poort 5000 afgesloten is). Er zijn nog meer website geblokkeerd op school en normaal gebruiken we daar een proxy voor (ik heb zelf een PHP proxy: www.jvanoort.nl/proxy). Maar via mijn proxy werkt het dus ook niet (ik kan de aanmeldpagina wel zien, maar als ik in probeer te loggen blijft ie stil staan).

Heeft iemand een oplossing? Iets wat ik aan moet passen in mijn proxy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Ik voorzie ook weer een probleem met dit topic, aangezien je de instructies van de mod in kwestie niet hebt gelezen/opgevolgd. Je post iig in het verkeerde forum, dit is geen "Webdesign, Markup & Clientside Scripting" probleem.

[ Voor 18% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 21-01-2009 17:32 ]

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Daarbij hebben mods ook vaak ( :P ) een sociaal leven en meer te doen dan instantaan te reageren op alle berichtjes die ons om de oren vliegen; geef even de tijd te reageren...

Anyhow; zoals ik in je vorige topic ook al aan gaf: dit heeft geen drol met WEB te maken (zie ook Waar hoort mijn topic?).

Verder ontbreekt er een hele sloot aan info in je topic (zoals ik ook al aan gaf: neem onze Quickstart er bij als je een topic opent) en dan hebben we het nog niet gehad over het Beveiligingen omzeilen en andere vormen van (internet)misbruik die je nu probeert te doen. Je school heeft die zaken niet voor niets dichtgetimmerd en als je dat onterecht vindt kun je met de systeembeheerder gaan babbelen; hoe dan ook zit je hier aan het verkeerde adres.

[ Voor 83% gewijzigd door RobIII op 21-01-2009 17:42 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.